|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Det er en grunn til at jeg aldri er med på sånne pengeinnsamlinger i gave til andre forumbrukere - med mindre jeg kjenner dem svært godt |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?
Nemlig. Hvorfor klarer alltid du å formulere bedre det jeg mener?
Godt poeng! Veldig godt poeng.
![]() |
#83 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Klart at den tredje typen er verst. Jeg har opplevd noen troll i min tid, men har aldri involvert meg mer enn at jeg bare blir lett forurettet og forundret over at folk kan ljuge (bevisst eller ei) så skruppelløst for å knytte seg til fremmede mennesker.
![]() |
![]() |
#84 |
flisespikker
|
Noen ropte?
![]() |
#85 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?[teskje]Dere skal altså IKKE ha rapport om at noen - en eller annen ond djevel - har rappet melken jeg skulle hatt i teen min her?[/teskje] |
![]() |
![]() |
#86 |
Ser lyst på livet
|
Så dere løser ikke jobbkonflikter altså? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
flisespikker
|
Det er klart vi tar sånne jobber også. Men det går på et annet skjema.
![]() |
#88 |
villende
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?SP, her syns jeg bare du svarer på deler av det Monsoon spør om. For i hvilken grad gjør faktisk moddene noe for å forhindre at det trolles ytterligere i det man har fått varsel om et mistenkt troll. Problemene oppstår jo stort sett der man kun har følelsen av at noe skurrer, uten å kunne sette fingren på hva det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Passiv
|
Jeg er litt skuffa. Jeg har jo litt forhåpninger til dette forumet da. |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Melk i kaffen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
flisespikker
|
Ja, sånt er vanskelig. Og jeg synes også det er vanskelig å svare på spørsmålet, fordi saker er så forskjellige, og fordi vi dessuten ikke nødvendigvis ønsker å si hva vi gjør. Vi har ikke noe flytskjema vi følger, og det vil heller ikke være naturlig å fortelle hva vi gjør i konkrete saker - jeg mener at dersom f.eks. du kom til oss med en slik mistanke, er det ikke sikkert du vil få vite hva vi eventuelt gjør i saken. (Det gjelder jo også f.eks. innrapportering av regelbrudd.)
Nettopp.
![]() |
#94 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Men Gaia reiser en viktig problemstilling. |
![]() |
![]() |
#95 |
Multitaskingmaniac
|
Dette er jeg veldig enig i.
![]() |
#96 |
flisespikker
|
Neida, man trenger ikke det. Vi er ganske robuste og vet omtrent hva vi bør og ikke bør føle ansvar for.
![]() |
#97 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg har i tidligere tider av min forumkarriere vært borti en del troll, av både den søte og den onde arten.
![]() |
#98 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
villende
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg tror kanskje det som frustrerer til tider er at i det trollmistanken dukker opp så vil dette komme til å spre seg til de aller fleste aktive brukere gjennom forskjellige kanaler. Det er sånn mennesket virker. Så det vil alltid hviskes og tiskes i buskene. Sånn sett så bør man derfor ha en strategi for hvordan man skal håndtere dette utad, nettopp for å unngå lynsjemobber og heksejakter. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|