|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Godtar |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Godtar det uten spørsmål!
![]() |
#25 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Jeg godtar det selvsagt, men er det ikke litt forskjell på å spørre personen hva han/hun skal og det å GRAVE etter hva personen skal? Er det seriøst ingen her i tråden som kunne funnet på å spørre bestevenninna si om hva hun skulle? Jeg pleier ikke å gjøre det, men jeg kunne godt funnet på å spørre.
![]() |
#26 |
*_*
|
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Jeg kan godt finne på å spørre om det er noe morsomt på gang, for eksempel. Skal hun på fest, så inviterer jeg gjerne meg selv med og skal hun ha middagsgjester insisterer jeg selvfølgelig på å få komme. Neida.
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Godtar det. (Men av en eller annen grunn er hun som er barnløs MYE mer opptatt enn meg....) Det er jo ikke alltid jeg kan heller. Vi pleier alltid å finne en annen dag som passer for begge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Godtar det, men som regel så får jeg en forklaring på hvorfor vedkommende sier nei, og er det andre veien så sier jeg som regel grunnen til at jeg sier nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Blir selvfølgelig kjempesnurt og sier at jeg aldri vil leke med henne mer.
![]() |
#30 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Det er ikke min sak hva hun skal.
![]() |
![]() |
#31 |
Live and let live
|
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Kommer an på hvem det er. Noen ville jeg spurt og de fleste ikke. Personlighetene og nærheten i vennskapene er forskjellige.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 21-05-08 kl 12:54. Årsak: endret andre til de fleste, det er tross alt bare en eller to jeg kunne spurt. :knegg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Jeg ville nok stusset litt dersom noen av mine nærmeste venner bare sa de var opptatt, uten å fortelle med hva, det må jeg ærlig innrømme. Det mest vanlige er vel at man sier hva man skal, er det ikke? Forøvrig ville jeg nok tolket det dithen at det var noe veldig privat dersom en venninne bare sa hun var opptatt, og dermed ikke spurt noe mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Godtar det, foreslår en ny tid og håper hun får en fin kveld.
![]() |
#36 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Godtar uten spørsmål. Skulle bare mangle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?
Jepp. Ingen graving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Jeg godtar selfølgelig det, også uten spm. Men jeg kan finne på å spørre, det spørs hvem det er. Ingen graving, selvsagt.
![]() |
#39 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: "Fredag er jeg opptatt" osv, godtar du det?Mine venner, og jeg selv også, er såpass travle med unger, jobb og andre greier at det er heller mer relevant å spørre om hvorfor hvis noen av oss tilfeldigvis skulle være ledige en dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|