Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Unødvendig å publisere sjåførens promille?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 22:16   #25
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unødvendig å publisere sjåførens promille?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men hva mener du at de ikke skulle gjort? Ikke navngitt de omkomne i første omgang? Eller ikke det at det var promille med i bildet nå når det ble kjent?

Skrev litt etterpå, så jeg tar det igjen her

For å utdype så synes jeg de etterlatte kunne få valget om de vil dele dette og kanskje la det komme noe preventivt ut av det. Det kan jo faktisk hende de ville gjort det. Nå bærer det veldig preg av at pressen ruller seg i det hele. Jeg tenker på de jeg kjenner som kunne funnet på å kjøre i fylla, og jeg er redd de jeg kunne tenke meg (fra ungsdomstiden feks) bryr seg katta om noen moser inn i et tre på Bygdøy med fem i promille. Det er ikke hvermansen som kjører rundt påvirket av alkohol, det er folk med lav dømmekraft. De er nok dessverre ikke så lette å påvirke uansett hva vi liker å tro.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.