|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barnehagen samler inn penger ...Jeg synes det hørtes mye ut. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Når barnehagen samler inn penger ...Mine unger har vært innom 3 ulike barnehager og jeg har aldri hørt om et sånt opplegg engang. Det er jeg veldig glad for.
|
|
|
#43 |
|
♡
|
Sv: Når barnehagen samler inn penger ...Jeg er ikke i mot opplegget. Jeg ser at barnehagen trenger pengene, og at de bruker de fornuftig. Jeg er i mot at det legges opp til store kjøp og dyre priser.
|
|
|
#44 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barnehagen samler inn penger ...Jeg synnes det var dyrt, spes om man "må" kjøpe alle bilder...
|
|
|
|
#45 |
|
Pauset
|
Sv: Når barnehagen samler inn penger ...
Helt enig. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
tankefull
|
Sv: Når barnehagen samler inn penger ...Det var stive priser. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Glamorøs
|
Sv: Når barnehagen samler inn penger ...
Jeg er enig. Vår barnehage har ikke noe slikt. Vi har en innsamlig til Forut, og da selger de barnas bilder, og man kan betale det man vil. Evt. teaterturer blir betalt gjennom året, og sommerfesten og FN-dagen er spleiselag når det kommer til mat. Allikevel er de på tur en gang i uka, og lider virkelig ingen nød. Jeg kjenner jeg er glad jeg bor i en bydel med foreldre fra alle samfunnsalg slik at det du beskriver ikke blir normen.
|
![]() |
|
|