Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ber om abort etter en utepils …

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-08, 12:30   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ber om abort etter en utepils …

Hvis folk er så inni hampen dumme og helt ute av stand til å skille mellom hva som gir alvorlige alkoholskader og hva som statistisk sett går bra (selv om det kanskje ikke er helt superduperoptimalt), så er det kanskje like greit at de ikke formerer seg.

Jeg er veldig tilhenger av en røykfri og alkoholfri graviditet, uten solarium, listeria eller toksoplasmose, men kjære vene, altså! Før man VET at man er gravid? Det er noe annet med oss UFB'ere. jeg har levd som gravid lenge før jeg faktisk ble gravid, og har ikke tatt noen sjanser, men hadde jeg blitt gravid på gamlemåten ville jeg ikke fått panikk av et vinglass eller en pils i de fjorten dagene mellom EL og IKM.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.