Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Perfekte mødre"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-06, 21:53   #321
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Linemix, her.

Nei, du! Nå trodde jeg du var som en Harry Potter eller Hermine Grang her! Jeg fikk opp en masse spørsmålstegn, som ble til "Ingen årsak!" da jeg skulle quote deg ...

Fikk bare ikke den kyrilliske fonten min til å virke, så da ble det på norsk i stedet. Ikke noe mer magisk enn god gammeldags lynredigering!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 21:54   #322
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg tar musepekeren over denne står det Roll Eyes (sarcastic). Så det er kanskje ikke så rart at den tolkes sarkastisk?

Linemix; kjenner ikke til triomega for barn. Sjekk om den inneholder EPA, DHA og D-vitamin. Gjør den det, kan den brukes istedetfor tran. Sjekk også aldersmerkingen. Vet noen av disse omega-3 tilskuddene til barn inneholder sukralose og det er bakgrunnen for at de ikke skal brukes av barn under 5.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 21:55   #323
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Om dere ser bare noen få innlegg over mitt, så er det da virkelig flere som ikke forstår bæret av det MinaX skriver her, og hvorfor skulle mitt innlegg være mer sarkastisk enn f.eks. disse:

Fordi de er sånn: "Jeg skjønner ikke bæret, men duverden så flink du er! Men din var mer slik: "Yeah right, -hva var poenget med å skrive det liksom? " Jeg også stusset over det du skrev, det var ikke lett å finne noen andre tolkninger av den før du selv oppklarte etterpå.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 21:57   #324
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men kjære vene, det virker som om dere i dag har bestemt dere for at i dag skal Elin taes og misforståes.

Jeg repeterer: Jeg er mektig imponert over MinaX som tydeligvis sitter inne med slik kunnskap!

Om dere ser bare noen få innlegg over mitt, så er det da virkelig flere som ikke forstår bæret av det MinaX skriver her, og hvorfor skulle mitt innlegg være mer sarkastisk enn f.eks. disse:

eller denne:

eller for den saks skyld denne:

Fordi de tidligere i diskusjonen er enig med oss, og derfor ikke negativt innstilt til alt vi skriver i utgangspunktet

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Når jeg tar musepekeren over denne står det Roll Eyes (sarcastic). Så det er kanskje ikke så rart at den tolkes sarkastisk?

Gammel 14-11-06, 21:58   #325
Linemix
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Jeeeeeeeeeesus! Er da ikke ment å være sarkastisk. Da ser du deg blind på smiley'en!
Jeg er derimot mektig imponert over MinaX som kan alt dette. Jeg skjønner ikke bæret av forklaringen, men det gjør den ikke mindre imponerende.

Jeg syns også den virket sarkastisk. Men uten smileyen, så er den mer i en type: He, he ... Ja, det der skjønte jeg ikke mye av!

Merkelig hvor vanskelig det skal være å kommunisere! Det er bra vi får trening her inne.

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 21:58   #326
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Guri malla.... Jeg har brukt denne mange ganger og har tolket den som ettertenksom. Ikke sarkastisk.

Må nok passe med fra å bruke den da....... sarkastisk vil jeg ikke være

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:05   #327
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Guri malla.... Jeg har brukt denne mange ganger og har tolket den som ettertenksom. Ikke sarkastisk.

Må nok passe med fra å bruke den da.......

Ooops, samme her! Ja har bare klikket den inn fra panelet til høyre, og slett ikke sett hva den "het". Jeg også har brukt den mer i betydningen "Jaja..." eller "Shit" eller "Oops" eller noe sånt.

Note to self: Quit use blue mocking smily

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:22   #328
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke tolket denne som sarkastisk i allefall.
Mere !hmmm, har ikke noe glupt å komme med".

Så jeg lurte litt på hvorfor Elin ble beskyldt for å være sarkastisk, for jeg tolket innlegget hennes som en som ikke skjønte bæret av det som stod.
(med andre ord en som skjønte like mye som meg)

Gammel 14-11-06, 22:25   #329
Linemix
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Linemix; kjenner ikke til triomega for barn. Sjekk om den inneholder EPA, DHA og D-vitamin. Gjør den det, kan den brukes istedetfor tran. Sjekk også aldersmerkingen. Vet noen av disse omega-3 tilskuddene til barn inneholder sukralose og det er bakgrunnen for at de ikke skal brukes av barn under 5.

AHA! Dette var viktig informasjon. Takk! Tror jeg med en gang kan si at jeg bytter omega-3-kilde, for det står på boksen at det ikke skal brukes til barn under fem år. (Auda! :Panne: ) Mine barn er 1,5 og 3

Takk!

Sødern heller, jeg får vel bare kjøre på med tran. Det enkleste er ofte det beste ...

Gammel 14-11-06, 22:26   #330
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg har ikke tolket denne som sarkastisk i allefall.
Mere !hmmm, har ikke noe glupt å komme med".

Så jeg lurte litt på hvorfor Elin ble beskyldt for å være sarkastisk, for jeg tolket innlegget hennes som en som ikke skjønte bæret av det som stod.
(med andre ord en som skjønte like mye som meg)

Slutt å heng utav ræva på Elin, da.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:27   #331
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Linemix, her.

Sødern heller, jeg får vel bare kjøre på med tran. Det enkleste er ofte det beste ...

Anbefaler Arktisk tran fra helsekosten! Den smaker så godt at jeg greier å få lille B til å ta den. Den er visstnok bedre enn Møllers også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:28   #332
Linemix
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Anbefaler Arktisk tran fra helsekosten! Den smaker så godt at jeg greier å få lille B til å ta den. Den er visstnok bedre enn Møllers også.

Takk!

Gammel 14-11-06, 22:28   #333
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøvd Eskimo Kids? Både jeg og ungen elsker den. Den har nemlig tutti-frutti smak. Jeg har også vurdert febernedsettende med lakris-smak til meg selv, men den er litt svak, må drikke så grådig mye før den får effekt.

Gammel 14-11-06, 22:29   #334
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Slutt å heng utav ræva på Elin, da.

Ja, jeg skrev mitt innlegg bare fordi det var Elin som hadde brukt ikonet.......
Hadde du derimot brukt det ville jeg selvsagt ment at du var fryktelig sarkastisk..............

Gammel 14-11-06, 22:30   #335
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Ja, jeg skrev mitt innlegg bare fordi det var Elin som hadde brukt ikonet.......
Hadde du derimot brukt det ville jeg selvsagt ment at du var fryktelig sarkastisk..............

Ja, der ser du.

Gammel 14-11-06, 22:31   #336
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Standard

Ja, der ser du.

Du er så skarp at du så tvers igjennom meg med en gang.
Jeg er dypt imponert.
For egne meninger tør jeg ikke å ha...........

Gammel 14-11-06, 22:32   #337
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøvd Eskimo Kids? Både jeg og ungen elsker den. Den har nemlig tutti-frutti smak. Jeg har også vurdert febernedsettende med lakris-smak til meg selv, men den er litt svak, må drikke så grådig mye før den får effekt.

Den arktiske har sitronsmak. Tiul og med jeg greier å svelge den unna, selv om den fettkonsistensen er grusomt ekkel.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:37   #338
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Du er så skarp at du så tvers igjennom meg med en gang.
Jeg er dypt imponert.

Gammel 14-11-06, 22:58   #339
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den arktiske har sitronsmak. Tiul og med jeg greier å svelge den unna, selv om den fettkonsistensen er grusomt ekkel.

Appelsinsmak er det vel. Den er knallgod.

Gammel 14-11-06, 23:07   #340
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stillongs, her.

Det er ingenting som heter atopiske sykdommer.

Jo, det er det. Sjekk menypunktet her

Han som har lagt inn dette er ihvertfall barnelege og allergispesialist.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.