|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?
Selv om jeg ikke kjenner deg utenfor FP så tror jeg på Skilpadda her.
![]() |
![]() |
#42 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg registrerte meg på et annet forum med forbokstavene til datteren min, og så ble det med over hit. Ikke så veldig fantasifullt. På en del andre forum heter jeg noe annet, og jeg vurderer stadig å bytte.
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg var på DOL under et annet nick, men ble grundig avslørt av noen jeg slett ikke tenkte over. (Takk ja, Tuneland. |
![]() |
![]() |
#44 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Da jeg første gang registrerte meg på et forum (for over åtte år siden), prøvde jeg å registrere meg med flere nick, men alle var opptatt (veldig dårlig fantasi på meg, tydeligvis). I desperasjon kikket jeg meg rundt på kjøkkenet der jeg satt, og øynene mine falt på grøtrispakken som stod på benken. Og vips, ble jeg ming. Siden har jeg hett det. Syns det er ganske fint i grunnen - man kan jo også komme i tanker om eksklusive vaser og mingdynastiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg begynte med nicket kokosbolle i min karriere på barnimagen.com.
![]() |
#48 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Inspirert av trådtittelen byttet jeg nick i dag. Nicket gjenspeiler meg, ifølge min mann. Han kaller meg det stadig vekk, og hevder at jeg er en person som får ham til å miste ting, bli nervøs og at jeg passer på at han gjør ting på rett måte. Jeg henger over ham til enhver tid og kontrollerer alt. Jeg er pertentlig, jeg flisespikker på uttale av mitt eget navn og i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg hadde først et annet et, men ville ikke ha det. Så kom snille Joika og gav meg dette, og det er jeg strålende fornøyd med. Avataren valgte jeg fordi den er zå fin, lizzåm..
![]() |
#50 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Storebror kalte seg selv Ginga da han var mindre.. ikke spør hvorfor..
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg vet ikke hvorfor jeg er Kate. Det bare er sånn lissåm.
![]() |
#53 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Søstra mi kaller meg Pingis iblant. Det bunner dog ikke i verken noen utpreget bordtennis- eller pingvininteresse, jeg har bare et ing-fornavn. Avataren er Pingu, for det passer så fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?<-- Peker på avataren.
![]() |
![]() |
#56 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg meldte meg inn i forumet her med bokstaver fra for- og etternavnet mitt: StiBy. Brukertittelen min var Optimist. Dødskjedelig nick, (og Sitron trodde jeg var en mann...) så jeg la ut en tråd og ba om forslag til nytt nick. Beste forslaget var fra Miss Norway som foreslo at jeg kunne ha brukertittelen som nick. Dermed ble det Optimist, noe jeg liker veldig godt og som beskriver meg som person.
![]() |
#59 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?
Jeg tar det som et kompliment.
![]() |
#60 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Inagh er en by i Irland som uttales akkurat som mitt navn. Jeg bodde på et B&B i et lite hull av en by som heter Miltown Malbay. Da jeg sa navnet mitt, ble vertinnen overbegeistret og dro meg bort til et digert Irlandskart som hang på veggen. "Der er Inagh - der er du!"
![]() |
|
|