Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan kom du fram til nicket ditt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 20:42   #41
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du er morsommere og mindre selvhøytidelig enn Granny. Men ellers ligner du nok en del.

Selv om jeg ikke kjenner deg utenfor FP så tror jeg på Skilpadda her.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:44   #42
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg registrerte meg på et annet forum med forbokstavene til datteren min, og så ble det med over hit. Ikke så veldig fantasifullt. På en del andre forum heter jeg noe annet, og jeg vurderer stadig å bytte.

Gammel 15-06-08, 20:44   #43
Albertine
Passiv

Standard

Jeg var på DOL under et annet nick, men ble grundig avslørt av noen jeg slett ikke tenkte over. (Takk ja, Tuneland. ) Så da tok jeg utgangspunkt i mannens navn og da ble det Albertine. Det er meg i avataren.

Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:46   #44
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Da jeg første gang registrerte meg på et forum (for over åtte år siden), prøvde jeg å registrere meg med flere nick, men alle var opptatt (veldig dårlig fantasi på meg, tydeligvis). I desperasjon kikket jeg meg rundt på kjøkkenet der jeg satt, og øynene mine falt på grøtrispakken som stod på benken. Og vips, ble jeg ming. Siden har jeg hett det. Syns det er ganske fint i grunnen - man kan jo også komme i tanker om eksklusive vaser og mingdynastiet.

Avataren min varierer, men nå har jeg hatt Nemi en stund, rett og slett fordi jeg liker serien, og syns bildet er fint.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:50   #45
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Se ellers hjemmesiden min for ytterligere detaljer, hvor også avataren min er stjelthentet fra.

torsk.no?

Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:54   #46
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

torsk.no?

Opprinnelig lagt inn av torskepirater

torsk.no er din første og beste informasjonskilde om Fisk Torsk.

Neivettuhva! Hjemmesiden min er lenket til fra profilsiden min (eller man kan klikke på nicket og velge «Besøk hjemmeside»).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 21:04   #47
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg begynte med nicket kokosbolle i min karriere på barnimagen.com.

Hver kveld smurte jeg inn magen med Body Butter Coconut i håp om å slippe unna strekkmerker = kokosbolle

Siden har jeg tatt det samme nicket på alle forum jeg er aktiv i.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 21:04   #48
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inspirert av trådtittelen byttet jeg nick i dag. Nicket gjenspeiler meg, ifølge min mann. Han kaller meg det stadig vekk, og hevder at jeg er en person som får ham til å miste ting, bli nervøs og at jeg passer på at han gjør ting på rett måte. Jeg henger over ham til enhver tid og kontrollerer alt. Jeg er pertentlig, jeg flisespikker på uttale av mitt eget navn og i det hele tatt.

Jeg aner ikke hva han snakker om.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 21:06   #49
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde først et annet et, men ville ikke ha det. Så kom snille Joika og gav meg dette, og det er jeg strålende fornøyd med. Avataren valgte jeg fordi den er zå fin, lizzåm..

Gammel 15-06-08, 21:12   #50
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Storebror kalte seg selv Ginga da han var mindre.. ikke spør hvorfor.. iallefall ble det til at jeg endret nicket til Gina på NM fordi jeg først registrerte meg med navnet mitt. Her var Gina-navnet opptatt så da ble det GinaK.

Gammel 15-06-08, 21:14   #51
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke hvorfor jeg er Kate. Det bare er sånn lissåm.

Avataren viser bilde av sønnen min sitt øye.

Gammel 15-06-08, 21:18   #52
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh.. ingen logisk grunn. Innfall.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 21:19   #53
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Søstra mi kaller meg Pingis iblant. Det bunner dog ikke i verken noen utpreget bordtennis- eller pingvininteresse, jeg har bare et ing-fornavn. Avataren er Pingu, for det passer så fint.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 21:27   #54
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg byttet fra dølle m@msen til kule Irma, og det har jeg aldri angret på. Irma er hentet fra herlige Irma 1000, det kuleste radioprogrammet ever.

Gammel 15-06-08, 21:27   #55
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

<-- Peker på avataren.
Jeg har denne tatoveringen på venstre arm og har Unicorn, *Unicorn* eller Enhjørning på alle stedene jeg er innom.

Gammel 15-06-08, 21:33   #56
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg meldte meg inn i forumet her med bokstaver fra for- og etternavnet mitt: StiBy. Brukertittelen min var Optimist. Dødskjedelig nick, (og Sitron trodde jeg var en mann...) så jeg la ut en tråd og ba om forslag til nytt nick. Beste forslaget var fra Miss Norway som foreslo at jeg kunne ha brukertittelen som nick. Dermed ble det Optimist, noe jeg liker veldig godt og som beskriver meg som person.
Avataren bytter jeg av og til ut ifra humør, smak og behag.

Gammel 15-06-08, 21:33   #57
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Laget det da jeg meldte meg inn på SG, gjenspeiler at vi er to om det :enkel:

Gammel 15-06-08, 21:43   #58
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nicket mitt kommer av en intern historie som bare de jeg bodde på internat med på folkehøgskolen syntes er morsom.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 21:48   #59
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du er morsommere og mindre selvhøytidelig enn Granny. Men ellers ligner du nok en del.

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Selv om jeg ikke kjenner deg utenfor FP så tror jeg på Skilpadda her.

Jeg tar det som et kompliment.

Gammel 15-06-08, 21:50   #60
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inagh er en by i Irland som uttales akkurat som mitt navn. Jeg bodde på et B&B i et lite hull av en by som heter Miltown Malbay. Da jeg sa navnet mitt, ble vertinnen overbegeistret og dro meg bort til et digert Irlandskart som hang på veggen. "Der er Inagh - der er du!"

Der og da adopterte jeg Inagh-navnet, og har brukt det siden på alt jeg skriver og lager.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.