Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Mine poser, barneklær og diverse annet

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-08, 16:12   #121
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mine poser

Flotte Den siste der er vel ikke blondie sin vel?

Gammel 16-02-08, 16:24   #122
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan ligger det an her... jeg antar kanskje at du er litt opptatt med andre ting.. men jeg skulle gjerne hatt en vognpose til HØSTEN/VINTEREN (08-09)

Nå vet jeg ikke helt pris, men guri så stilig de var!!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-02-08, 16:38   #123
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Det er meget mulig.

Gammel 16-02-08, 17:31   #124
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Tja, inspirasjonen bare kommer egentlig. Poser i butikker har jeg aldri sett etter,
jeg har funnet frem til min egen form, med prøving og feiling.

Jeg bruker billige og greie dyner fra Ikea som fyll. Dun har jeg aldri orket å prøve meg på.

Ikke gjør det heller. Nei.

Gammel 16-02-08, 17:34   #125
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om jeg skulle slumpe til å få flere barn så vet jeg i hvert fall hvor jeg skal bestille pose fra. De er bare kjempestilige LilleLeo, og jeg tenker på de hver gang jeg forbanner voksiposene på jobben.

TGM er ikke aktiv  
Gammel 16-02-08, 17:56   #126
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hvordan ligger det an her... jeg antar kanskje at du er litt opptatt med andre ting.. men jeg skulle gjerne hatt en vognpose til HØSTEN/VINTEREN (08-09)

Nå vet jeg ikke helt pris, men guri så stilig de var!!

Tusen takk!

Jeg har fått klarsignal av legen til å sy, så jeg kommer nok til å sy igjen etterhvert, når jeg "tør". Så alt kan ordnes.

Gammel 23-02-08, 12:08   #127
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Wow

Gammel 25-02-08, 08:07   #128
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Jeg er kongen i gata!

Gammel 25-02-08, 15:55   #129
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er kongen i gata!

Og den er mye finere i virkeligheten!

Gammel 17-06-08, 00:42   #130
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Endelig kan jeg sy igjen og sette til livs alle planene jeg har laget i alle de mnd jeg ikke kunne sy!

Endelig får jeg vist frem litt igjen! Jeg sydde et skjørt til Lille, hvor jeg tok utgangspunkt i et hun har fra før. Det henger så utrolig fint på! Det er laget av et sengetøy jeg hadde når jeg var liten. Jeg elsker gjenbruk!

Det er bakfrem og hun nektet meg å rette på det

(Kan en modde forandre tittelen til "Mine poser, barneklær og diverse annet"? )

Gammel 17-06-08, 07:46   #131
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Så flott!! Du er så flink! Jeg er så misunnelig. Har du noen tips til hvor en skal begynne som nybegynner i søm? Er det en bok? Er det bare å prøve? Noen tips?

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 17-06-08, 13:05   #132
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Så nydelig det ble vennen!!! Selv bak frem.

Kjekt å se at du er igang igjen!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 17-06-08, 13:18   #133
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mine poser

Det var kjempefint!

Aminta er ikke aktiv  
Gammel 17-06-08, 13:24   #134
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hurra! Systua er åpen igjen
Jeg trenger nok hverken vognpose eller annet, men jeg trenger inspirasjon til å sette meg bak symaskinen selv

emm er ikke aktiv  
Gammel 18-06-08, 23:39   #135
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Så flott!! Du er så flink! Jeg er så misunnelig. Har du noen tips til hvor en skal begynne som nybegynner i søm? Er det en bok? Er det bare å prøve? Noen tips?

Thank ju very big! Jeg har ikke så mye tips egentlig. Jeg har ingen, ingen bøker om søm,
alt er selvlært. Mange velger å ty til Blødt Børnetøj eller hva den heter og "bibelen",
Barnetøj du selv kan sy (men den er vanskelig å få tak i). Kjøp noe billig stoff og prøv deg frem!
Det er knall-gøy!

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Hurra! Systua er åpen igjen
Jeg trenger nok hverken vognpose eller annet, men jeg trenger inspirasjon til å sette meg bak symaskinen selv

Så utrolig fint sagt!

Gammel 18-06-08, 23:49   #136
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Jeg har sydd en gave til en hemmelig venn, og i dag fikk hun den, så nå kan jeg endelig vise den frem!
Stoffet har jeg byttet til meg av Shamu'en min, og mønsteret på forklekjolen har jeg også fått av henne.

Jeg er utrolig stolt over skjørtet. Det ble så fint! Kjempe fine sømmer og alt.
Jeg vurderer å lage et slikt et til meg også faktisk.

Bluse (jeg har også laget en slik en til Lille, men glemt å ta bilde):

Og et forklekjole også, det ble så nydelig, jeg elsker det stoffet!
Mønsteret har jeg fått av min kjære Shamu.

Gammel 19-06-08, 13:19   #137
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mine poser

Åh, så fint LilleLeo!

Aminta er ikke aktiv  
Gammel 24-06-08, 14:52   #138
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Jeg har laget bukse til snuppen, som hun elsket, i velour:

Har også sydd kjole i velour:

Gammel 24-06-08, 14:58   #139
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Jeg skal sende deg slikt stoff

så jeg kan få vognpose til min lilla OTH.

Med ullfleece inni. Det blir bra. Sengetøy skal jeg greie å sy selv.

Gammel 24-06-08, 15:01   #140
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg skal sende deg slikt stoff

så jeg kan få vognpose til min lilla OTH.

Med ullfleece inni. Det blir bra. Sengetøy skal jeg greie å sy selv.

Å gudbedre det vil bli lekkert!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.