|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Dagbok fra en mors verste mareritt
Det har vært oppdatering i tråden på et annet forum. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Travelt opptatt
|
Jeg har vært innom den av og til, men husker ikke hvor den ligger; kunne jeg fått en link :værsåsnill:?
|
|
|
#25 |
|
tankefull
|
Sv: Dagbok fra en mors verste marerittJeg har fulgt historien fra begynnelsen, og kjøpte boka med en gang den kom ut. Har bare ikke orket å lese den ennå. Regner med det blir sterkt å lese, og kommer til å sette mye følelser i sving. Jeg kommer nok til å lese den i løpet av sommeren, siden jeg får førsteklassing selv til høsten. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei det er da ikke så rart.
|
|
|
#27 |
|
Har fått nytt nick
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagbok fra en mors verste marerittHar fulgt med på den konkrete tråden, og har lest boken. Sterk bok.
|
|
|
#30 |
|
Unik
|
Sv: Dagbok fra en mors verste marerittFulgt historien og kjøpt og lest boka. Lånte boka vidare til svigermor som blei rimelig sjokkert over kva små unger kunne finna på og få seg til å gjera.
|
|
|
#31 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Dagbok fra en mors verste marerittHjelp, jeg ser at forfatteren bor i samme kommune som meg, tenk om det er den skolen vesla skal begynne på?
|
|
|
#32 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Dagbok fra en mors verste marerittHar kjøpt og lest boka. Veldig sterk. Synes så synd på gutten som måtte leve eller kanskje rettere sagt overleve med mobbinga. Husker tråden godt da den dukket opp og.
|
|
|
#33 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Dagbok fra en mors verste marerittBoken kom i posten i går, og jeg vurderer å starte på den i kveld. Grugleder meg egentlig til å lese den...
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Dagbok fra en mors verste marerittJeg fikk boka i dag. Har allerede lest halvparte, veldig lettlest. Kjempesterk!! Jeg bekymrer meg veldig for min pode som skal begynne på skolen nå, og ble ikke mindre bekymret av den boka..... |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Dagbok fra en mors verste marerittJeg kjenner historien, og vurderer å kjøpe boka for støttens del.
|
|
|
|
#36 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Dagbok fra en mors verste marerittJeg har også lest litt av boka nå, og det var ikke lenge før tårene kom. Sterkt...
|
|
|
|
#37 |
|
Ute på tur
|
Sv: Dagbok fra en mors verste marerittJge har også fulgt tråden på det andre forumet og dette er en veldig sterk og tragisk historie. Jeg tror ikke jeg greier å lese boken, men mulig jeg kjøper den for å støtte mammaen som var i Juniors barselklubb.
|
![]() |
|
|