Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Se på denne, den er litt tøff

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-08, 23:57   #41
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se på denne, den er litt tøff

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Regnet på mobilen jeg. Det enkle er ofte det beste.

Veldig spesielt. :file: Jeg tok selvsagt regnestykket i hodet.

Gammel 20-06-08, 00:18   #42
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

170771

Hadde personnummeret vært med også skulle jeg blitt skikkelig imponert.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 00:20   #43
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Veldig spesielt. :file: Jeg tok selvsagt regnestykket i hodet.

Det kan vel ikke kalles å gjøre det enkelt. :domm:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 00:26   #44
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Se på denne, den er litt tøff

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det kan vel ikke kalles å gjøre det enkelt. :domm:

Jeg regnet i kalkulatoren i terminalvinduet, men den kalkulatoren er jo intelligent ( ), så det var derfor jeg fikk feil svar, så da brukte jeg kalkulatoren på mobilen etterpå, den er domm som et brø og dermed ble det riktig. På et vis.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 00:38   #45
Maggie
Nybegynner

Maggie sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Nordmøre
Maggie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tøft.
Til og med datteren på 15 liikte den

Maggie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 00:40   #46
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg regnet gjennom 3 ganger og får fremdeles en fødselsdato som er 5 mnd og en dag senere enn det min er. Burde jeg vært født 5 mnd og 1 dag senere? Er det det regnestykket prøver å si?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:43   #47
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Nå har jeg regnet gjennom 3 ganger og får fremdeles en fødselsdato som er 5 mnd og en dag senere enn det min er. Burde jeg vært født 5 mnd og 1 dag senere? Er det det regnestykket prøver å si?

Jepp. Den reagerer nok på at du er litt umoden for alderen.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:58   #48
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehe, stilig!

Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 10:05   #49
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk -12 tusen og noe. Det falt meg ikke inn en gang at man "burde" ha regnet feil. Litt overrasket over at så mange kom på det (eller ikke kom på å regne riktig).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 10:10   #50
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Blir ikke rett til meg uansett hvordan jeg gjør det eller hvilken kalk. jeg bruker...

640482

Siste 2 er rett men resten er på bærtur

Gammel 20-06-08, 10:11   #51
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg fikk -12 tusen og noe. Det falt meg ikke inn en gang at man "burde" ha regnet feil. Litt overrasket over at så mange kom på det (eller ikke kom på å regne riktig).

Jeg tipper det ikke falt mange inn å regne riktig, jeg.

Gammel 20-06-08, 10:11   #52
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Blir ikke rett til meg uansett hvordan jeg gjør det eller hvilken kalk. jeg bruker...

640482

Siste 2 er rett men resten er på bærtur

Du kan trykke = etter hver regneoperasjon, da blir det "riktig".

Gammel 20-06-08, 10:12   #53
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg tipper det ikke falt mange inn å regne riktig, jeg.

Derfor jeg ikke får det rtt, for jeg har regnet riktig

Gammel 20-06-08, 10:14   #54
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg klarer ikke å regne feil.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 10:46   #55
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Du har glemt det siste leddet. Det var samme feilen som jeg gjorde. Du må huske -10500 også.

Gammel 20-06-08, 11:48   #56
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor er det vanskelig å regne feil? På min kalkulator bare skriver jeg inn nøyaktig det som står over, og da blir tallet riktig ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 11:54   #57
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke vanskelig hvis man vet at man skal regne feil, men jeg trodde alle visste hvordan et så rett fram regnestykke skal regnes og dermed automatisk ville regne på riktig måte. Jeg var rett og slett overrasket over at så mange ikke regnet riktig.

Gammel 20-06-08, 11:55   #58
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Snedig.

Gammel 20-06-08, 12:44   #59
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Se på denne, den er litt tøff

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Man må lese tråden
Jeg skjønnte at jeg skulle regne feil når jeg leste her.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 12:52   #60
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Se på denne, den er litt tøff

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Man må lese tråden
Jeg skjønnte at jeg skulle regne feil når jeg leste her.

Men de 8 første har gjort det galt, dvs. "riktig", uten å ha noen info om at de skulle gjøre det sånn.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.