|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva gjør du? | |||
| Du så det komme og hadde vogna innstilt mot de andre kassene og går over lik for å komme først |
|
9 | 5,84% |
| Du lirker deg diskret i retning av den nye kassen, men lar de mest iherdige brøyterne komme foran |
|
25 | 16,23% |
| Du ser kjapt over handlevogninnholdet foran deg i køen og lar dette bestemme hva du gjør videre |
|
86 | 55,84% |
| Du går mot den nye kassen,men prøver å ikke snike ift. de som var før deg i køen |
|
39 | 25,32% |
| Du overlater til andre å sloss om den andre kassen. Herlighet. |
|
14 | 9,09% |
| Du blir stående, men irriterer deg grenseløst over folks mangel på køkultur og alminnelig folkeskikk |
|
9 | 5,84% |
| Annet (utdyp evt. i innlegg) |
|
5 | 3,25% |
| ..og som seg hør og bør på FP: Dustepoll! |
|
2 | 1,30% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 154. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køkultur i matbutikkenScenario: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Faen for et pes for en hersens poll. Det ligger ikke for alle å fatte seg i korthet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Kommer alt an på hvor jeg står i køen, og hvordan de andre i køen opptrer. Noen ganger piler jeg frem, andre ganger blir jeg stående. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Det kommer litt an på. Hvis jeg er nærme "min egen kasse", gjør jeg ingenting. Ellers går jeg nok over i den nye køen, men jeg er neppe der aller først.
|
|
|
|
#8 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Du går mot den nye kassen,men prøver å ikke snike ift. de som var før deg i køen
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Zen. La villdyrene slåss.
|
|
|
#11 |
|
Lett rørt
|
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Du lirker deg diskret i retning av den nye kassen, men lar de mest iherdige brøyterne komme foran.
|
|
|
#13 |
|
nygift
|
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Jeg ser på det de foran meg har i kurven, å ser hvilke kø som tar minst tid.
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Jeg står stille og tenker "Er det slik de ser ut - idiotene i Audi og BMW som nesten kjører ned i grøften på innsiden av køen og langt inn i kollektivfeltet før de presser seg inn i køen for å spare 100 meter." |
|
|
|
#15 |
|
Quiet, please
|
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Hm, her måtte jeg tenke meg om. Lenge siden jeg har stått overfor en slik problemstilling, da alle kassene er åpne til enhver tid over here. Noen fordeler skal det være ved at butikkansatte nesten jobber gratis.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Jeg tusler ofte over i den nyåpnede kassen, men lar de som allerede er foran meg i køen gå først. Andre ganger ser jeg over innholdet i vognen og hva de andre foran meg har, og blir dermed stående, mens jeg irriterer meg over køkulturen og andres dumheter ndg. det å sloss seg først i køen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
By the Sea
|
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)
|
|
|
#18 |
|
By the Sea
|
Slik er det ofte i England også - man blir sluset fram mot kassene i en rekke én og én. Det er virkelig smart - særlig for meg, som alltid stiller meg i feil kø. Uansett.
|
|
|
#19 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Ser an innholdet i de andre handlevognene og tar det derfra.
|
|
|
#20 |
|
saftig
|
Veldig lurt å gjøre det sånn, ja. Dessverre vil det alltid komme et nek og stille seg bak en av dem. :erfaren:
|
![]() |
|
|