|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når lot dere barnet få sitte forovervendt? | |||
Så snart h*n vokste ut av babysetet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 16,67% |
Da h*n ble 2 år |
37 | 19,27% |
Da h*n ble 3 år |
62 | 32,29% |
Da h*n ble 4 år |
61 | 31,77% |
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Jeg bor i "resten av Europa", og gutten min satt fremover fra han hadde vokst ut av babysetet. Jeg tror aldri jeg har sett en saann bakovervendt stol til större barn enn babyer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Vi har to barn. Storebror ble snudd da han var 1 år, lillebror er 3 år og sitter bakovervendt enda. Har ikke stemt.
![]() |
#104 |
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?I 1 1/2 - 2 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Eldste satt bakovervendt til han var 3 år og 2 mnd gammel. Da ble han for tung for setet sitt, og vi var desverre ikke klar over at det fantes seter som går til 25 kg bakovervendt i baksetet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Jeg har ikke lest hele tråden, så jeg vet ikke om min problemstilling har vært oppe til vurdering.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Storesøster fikk beltestol da hun var ca 3,5 år, da nådde hun vel vektgrensa mener jeg å erindre. Og hun var lang. Det var ingen problemer med å krølle beina som gjorde utslag, simpelthen fysisk for langt og for stort barn for dette setet. Vi hadde en Acta graco cosmic bakovervendt.
![]() |
#108 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?
Det visste ikke jeg. Selv kastet jeg opp på hver eneste langtur i barndommen og er fortsatt bilsyk i en alder av 37 år...
Jeg skjønte irånien, Ariel!
![]() |
#109 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
duologic er svaret der, |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Som alltid, en aktuell diskusjon. Jeg har et vennepar som snudde da barnet var 1,5, fordi hun "nektet å sitte bakovervendt lenger". Ikke bilsyk, ikke plassmangel, hun bare ville ikke. Jeg nevnte det så vidt forleden til en annen venninne som jobber på legevakten, og hun fortalte om en 2,5-åring som kom inn dit i helgen, og som døde av whiplash. H*n satt forovervendt, og hadde levd hvis h*n hadde sittet andre veien, sa legen.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 24-06-08 kl 19:44. Årsak: feil år |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Takk for tipset! |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Originala
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Lillemor ble vendt da hun var halvannet år gammel. Årsaken var at hun hylgråt da vi kjørte bil, og vi konkluderte med at risikoen for at noe skulle skje var større med et hylende barn i baksetet. Det jeg imidlertid ikke kan fatte, er at vi ikke testet ut reisesyketabletter først. Vi tenkte rett og slett ikke på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Jeg tror minstemor var 3 år og 8 mndr da hun fikk forovervendt sete. De to eldste ble snudd altfor tidlig, jeg visste ikke bedre den gang.
![]() |
#114 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?
Det er jo flere seter som går til 25 kg. bakovervendt (er jo lenge til han kommer dit antar jeg), og som også er lange i ryggen. Britax Secura, TWE og nye Multi-Tech er lange i ryggen, Brio Zento også.
![]() |
#115 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Jeg har spurt i 2 butikker. De er fullstendig useless. Hvis jeg hadde kunnet så lite om en så viktig del av jobben min, hadde jeg vært flau.
![]() |
#116 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Vi har ikke snudd enda, men kommer til å gjøre det til vinteren, da er Hannah 3,5 år - og hun er stor for alderen.
![]() |
#117 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Sønnen min er tre år, og sitter bakovervendt. Jeg har ikke tenkt å snu ennå, han sitter fint og klager ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|