Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-08, 21:22   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor!?

For at det er alt for høye trinn for å gå. På ene sentret her er dte bare rulletrapp opp og den er så smal at man kan bare stå\gå en i gangen.
Andre sentret er den bredere med står ingen plass at man skal kun stå på ene siden så det er plass å gå for bi... Dessuten er den ikke lang.

Er det en uskrevet regel jeg aldri har lært? Med at vi ikke har sånt her..?!?!?

Greit på sånn rulle"brett" som det eks er i Horten på et senter. og andre plasser da. Der man kan trille\gå i rulle"trappa". Men står jo ikke der heller at man skal holde seg til en side :dum:

Gammel 25-06-08, 21:26   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Er det en uskrevet regel jeg aldri har lært? Med at vi ikke har sånt her..?!?!?

Greit på sånn rulle"brett" som det eks er i Horten på et senter. og andre plasser da. Der man kan trille\gå i rulle"trappa". Men står jo ikke der heller at man skal holde seg til en side :dum:

Ja det er en uskreven regel, men det sier jo seg selv i og med at man sperrer for alle bak seg om man står i midten??

Gammel 25-06-08, 21:40   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det er en uskreven regel, men det sier jo seg selv i og med at man sperrer for alle bak seg om man står i midten??

Tror jeg er dum

Tror jeg skal bare melde meg ut her fra. Og dra tilbake til finnmarksvidda. Der vi verken har rulletrapp eller vårruller

Men vi har ikke brede rullertrappe her som er lang og som noen går i.
Tror aldri jeg har tenkt på hvor jeg stiller meg i rulletrapp.

Tatt rullertrall på oslo s og gardermoen [både fra toget og opp\ned og inne på flyplassen]og der står jeg i et trinn og koførten enten i treinnet nedfor eller overnfor. Så skal du for bi må du klatre

Gammel 25-06-08, 21:41   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Tror jeg er dum

Tror jeg skal bare melde meg ut her fra. Og dra tilbake til finnmarksvidda. Der vi verken har rulletrapp eller vårruller

Men vi har ikke brede rullertrappe her som er lang og som noen går i.
Tror aldri jeg har tenkt på hvor jeg stiller meg i rulletrapp.

Tatt rullertrall på oslo s og gardermoen [både fra toget og opp\ned og inne på flyplassen]og der står jeg i et trinn og koførten enten i treinnet nedfor eller overnfor. Så skal du for bi må du klatre

Honda da.

Gammel 25-06-08, 21:28   #5
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Ei venninne er alltid seint ute til ting, og gir alt i rullende trapper for å spare inn tid. Hun begynner å rope i god tid før hun går på første trinn: "STÅ TIL HØYRE, GÅ TIL VENSTRE! STÅ TIL HØYRE, GÅ TIL VENSTRE!" Noe hun messer igjen og igjen hele veien opp/ned.

Litt pinlig å være den som kommer to skritt bak og prøver å holde følge. Men det er effektivt, da, det skal hun ha. Mye mer effektivt enn mine demonstrative, men dog spake, pust og pes og himlende øyne.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
rulletrapp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.