Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 11:45   #121
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor!?

:koordinerer reiseplanene med Polyannas for å se henne trøste dresskledde rulletrappsyndere:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 11:58   #122
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg oppfatter ikke det å gå i rulletrapper som å stresse egentlig. Det handler vel mer om å velge hvor man tar en pause. Jeg har det sjelden så morsomt i rulletrapper at jeg føler et sterkt behov for å stoppe for å nyte stunden der.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 11:59   #123
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg har det sjelden så morsomt i rulletrapper at jeg føler et sterkt behov for å stoppe for å nyte stunden der.

Du må nok lære deg å leve mer i nuet, Blå. :zen:

Gammel 26-06-08, 12:02   #124
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg står i rulletrappen fordi jeg er lat...
Selvfølgelig alltid på høyre side.

Gammel 26-06-08, 12:06   #125
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Forresten har jeg korte bein å skylde på også, i tillegg til at jeg er rulletrapplat. Å gå i rulletrapp er jo rene klatreturen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 12:18   #126
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Forresten har jeg korte bein å skylde på også, i tillegg til at jeg er rulletrapplat. Å gå i rulletrapp er jo rene klatreturen.

Nemlig. Jeg har ikke tenkt på det å gå i rulletrappa som et alternativ egentlig... hehe Hater det intenst når rulletrappa av en eller annen grunn står og man må fjellklatre opp.

Gammel 26-06-08, 12:19   #127
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:overser aC antydninger om at jeg er middelaldrende:

Gammel 26-06-08, 12:21   #128
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

:overser aC antydninger om at jeg er middelaldrende:

Jeg rettet den til "voksne" ganske kjapt, gjorde jeg ikke?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 12:22   #129
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvis jeg velger rulletrappen er det jo fordi jeg vil slippe å gå. Den er jo laget for å frakte meg opp eller ned. Hvis jeg absolutt føler for å gå opp eller ned, velger jeg heller en vanlig trapp. Dessuten er det direkte ubehagelig å gå i rulletrappen.
Når det er sagt forsøker jeg alltid å stille meg til høyre slik at andre kan komme forbi.

Gammel 26-06-08, 12:23   #130
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg en ekstra trapp for de som må løpe. :burde dratt i forigår:

Gammel 26-06-08, 12:24   #131
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg går i rulletrappa kun når det haster eller jeg ønsker ekstra trim. Jeg plages ikke så veldig av folk som står til venstre. De får klar beskjed om å flytte seg, og hvis jeg er i dårlig humør, minner jeg dem om "stå til høyre, gå til venstre" regelen.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 12:24   #132
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg ønsker meg en ekstra trapp for de som må løpe. :burde dratt i forigår:

Eller en sånn brannmannstang.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 12:25   #133
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Eller en sånn brannmannstang.

Det er en mulighet for at det kanskje ikke hadde vært like effektivt oppover.

Gammel 26-06-08, 12:26   #134
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Pft. Det krever sikkert bare litt trening. Man kan heise opp bagasjen med tau etterpå. :løsningsorientert:

Gammel 26-06-08, 12:27   #135
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som er unge, er jo spreke. Eller?

Gammel 26-06-08, 12:35   #136
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rettet den til "voksne" ganske kjapt, gjorde jeg ikke?

Ikke kjapt nok. :ser alt:

Gammel 26-06-08, 12:38   #137
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Når det er sagt forsøker jeg alltid å stille meg til høyre slik at andre kan komme forbi.

`

På amfi og?

Gammel 26-06-08, 12:41   #138
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg vedder på at mange står stille på slike, eller velger rulletrapp i stedet for vanlig trapp, for å slippe å anstrenge seg, og samtidig betaler i dyre dommer for å gå på bånd eller sykle på ergometersykkel på treningssenter. Forstå det den som kan.

Men jeg vil trene når jeg velger det selv og har treningstøy på, ikke når jeg bare skal handle og sånn.

Gammel 26-06-08, 12:42   #139
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvorfor!?

Jeg står til høyre, og går til venstre i hvertfall, men ellers varierer det endel hva jeg gjør.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 12:46   #140
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Hvorfor!?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg står til høyre, og går til venstre i hvertfall, men ellers varierer det endel hva jeg gjør.

Hm, hvilke andre spennende ting kan man gjøre i rulletrapper, da? Jeg skjønner at jeg er litt lite kreativ.

Svar

Emneord
rulletrapp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.