Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 12:47   #141
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor!?

hun danser kanskje i midten?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 12:54   #142
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Hvorfor!?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Hm, hvilke andre spennende ting kan man gjøre i rulletrapper, da? Jeg skjønner at jeg er litt lite kreativ.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 12:55   #143
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvorfor!?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

hun danser kanskje i midten?

Det er ikke lov

("Stå til høyre, gå til venstre". Og etter er det et punktum, så noe annet er utelukket, man har to valg.)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 13:06   #144
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dere som er unge, er jo spreke. Eller?

Det er nok en myte. :datapunkt:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 13:14   #145
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå tror jeg dette kan kalles Den Store Rulletrapptråden som man kan referere til i senere diskusjoner. Fin tråd!

Jeg står til høyre og går til venstre. Når som helst og hvor som helst.

Gammel 26-06-08, 13:46   #146
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjør det bare fordi jeg er lat.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 13:47   #147
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg står i midten.

Gammel 26-06-08, 13:48   #148
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jane da!

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 13:51   #149
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Nå tror jeg dette kan kalles Den Store Rulletrapptråden som man kan referere til i senere diskusjoner. Fin tråd!

"It's the simple things in life that make us happy"

Gammel 26-06-08, 13:52   #150
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Ellers får jeg stadig ekle flashback fra rulletrappa i Praha ned til den ene t-banestasjonen. Den var så bratt, og så lang, og gikk så fort, at jeg fremdeles får angstanfall når jeg tenker på det. Før jeg kjørte den trappa, har jeg aldri syntes rulletrapper var skumle, nå vet jeg at de kan være det.

Der har du rulletrappene i Moskva også, på metroen. Og det er ikke lov til å ta med barnevogn, og det finnes ikke heis. Så i Moskva kan ikke mødre som har småbarna sine med seg kjøre metro.

Sist redigert av Salt : 26-06-08 kl 13:58.
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 13:53   #151
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Det med at jeg står i midten var bare en tull.

Gammel 26-06-08, 13:55   #152
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Det med at jeg står i midten var bare en tull.

Det tror jeg ikke på, det er bare noe du sier nå, så det så.-

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 14:03   #153
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Hm, hvilke andre spennende ting kan man gjøre i rulletrapper, da? Jeg skjønner at jeg er litt lite kreativ.

Man kan snurre på toppen.

http://filter.start.no/humor/1988

Gammel 26-06-08, 14:06   #154
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden ingen andre enn BenMurphy har nevnt eller alludert til denne boken, må jeg bare gjøre det. Det er en av favorittbilledbøkene til Poden det siste året (selv om han kanskje begynner å bli lei av at pappaen snakker om "to løgne små jenter og ein rar katt" hver gang de tar rulletrapp ). Klikk på bildet for å komme til en omtale.

Gammel 26-06-08, 14:11   #155
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg går i rulletrappa kun når det haster eller jeg ønsker ekstra trim. Jeg plages ikke så veldig av folk som står til venstre. De får klar beskjed om å flytte seg, og hvis jeg er i dårlig humør, minner jeg dem om "stå til høyre, gå til venstre" regelen.

Det er kanskje deg som er beskrevet lenger opp i tråden? (Eller var det en annen tråd, tro?)

Gammel 26-06-08, 14:24   #156
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Hvorfor!?

Det vanligste her er tre i bredden oppover i nedovertrapp og nedover i oppovertrapp.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 14:26   #157
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Hvorfor!?

Man kan da sitte! Så fort du har besteget ditt trinn, snur du baken mot den og setter deg ned. Da kan du beskue dine medpassasjerer forfra og på den måten få litt ekstra ut av turen. Og kanskje få noen rare blikk.

Gammel 26-06-08, 14:28   #158
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan dulte hardt borti de som står i midten med harde dokumentvesker når man haster forbi, etterfulgt av et kvitrende "Ånæmmen, UNNSKYLD!". Det er visst effektivt. HJH.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 14:30   #159
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

De som ikke har tenkt på at en rulletrapp kan være skummel kan ikke ha besøkt tusenfryd.

Gammel 26-06-08, 14:45   #160
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Må dele denne lille perlen med de lett romantiske tyskinteresserte

Du tratst in mein Leben
ich ging fast zu Boden
Auf der Rolltreppe im Kaufhaus
du nach unten - ich nach oben
hab mir nach dir den Kopf verdreht
auf der Rolltreppe im Kaufhaus
hoppla ich wäre fast geflogen

Zwischen uns hat es geknistert
mein Herz schrie Feuer
hast aus deiner Hand
mir'n Kuss zugehaucht

Werde ich dich je wieder
je wiedersehn
Werde ich dich je wieder
je wiedersehn
vielleicht im Fahrstuhl oder im Supermarkt
in der Schlange an der Kasse
oder am Wechselautomat

Wie komm ich an dich ran
wo ist der Rückwärtsgang
renne gegen den Strom
doch es gibt kein zurück

Ich schreib Briefe an den Sender
ich will dich wiedersehn
vielleicht hörst du ja zu
und kommst zurück
auf die Rolltreppe im Kaufhaus

Werd ich dich je wieder
je wiedersehn
Werd ich dich je wieder
je wiedersehn

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
rulletrapp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.