Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 14:45   #161
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Hvorfor!?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Man kan da sitte! Så fort du har besteget ditt trinn, snur du baken mot den og setter deg ned. Da kan du beskue dine medpassasjerer forfra og på den måten få litt ekstra ut av turen. Og kanskje få noen rare blikk.

Og huske og reise deg i tide? Ellers kan du plutselig sitte på toppen med alle medpassasjerene på fanget. Noe som forsåvidt kan være både trivelig og sosialt.

Gammel 26-06-08, 14:46   #162
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Hvorfor!?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Og huske og reise deg i tide? Ellers kan du plutselig sitte på toppen med alle medpassasjerene på fanget. Noe som forsåvidt kan være både trivelig og sosialt.

Hvem sier at det er kjedelig å reise kollektivt?

Gammel 26-06-08, 15:03   #163
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor!?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

De som ikke har tenkt på at en rulletrapp kan være skummel kan ikke ha besøkt tusenfryd.

Nemlig.
Den rulletrappa er det "verste" i hele parken.
Loopen blir småtteri i forhold.

Gammel 26-06-08, 17:17   #164
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 26-06-08, 18:29   #165
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nemlig.

Jepp, jeg sliter hver gang jeg er der. Er livredd. Sist droppet jeg trappa og gikk opp gitt.

Gammel 27-06-08, 13:03   #166
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nemlig.

Jeg har vært der en gang da var jeg 12 år. Og jeg sto å klamret meg fast i trappa
Men holdt meg ikke i loopen. For den er bare tøff

Gammel 27-06-08, 13:06   #167
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå tenker jeg på FP hver gang jeg jogger i rulletrapp. :Pavlov:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 13:17   #168
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

For de tøffe joggerne, kan kanskje dette være neste steg?

http://filter.start.no/humor/1988

Gammel 27-06-08, 13:33   #169
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt løper man i rulletrapper. Det er jo en av de få sosialt aksepterte måtene å snike i køen ... Jeg pleier å ha med meg en kjepp når jeg går i rulletrapp, slik at jeg kan fike til de som står i veien. Bagasjen deres lempes enkelt over rekkverket. Litt drill sergeant-skriking kommer også godt med hvis noen ikke tar hintet. Rulletrappterapautene er veldig glade i meg, de sier jeg gir dem nye kunder hver eneste dag ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 13:38   #170
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Kan jeg foreslå at du bytter ut kjeppen med en tennisracket, Kif, så får du litt sårt etterlengtet trening i samme slengen?

Gammel 27-06-08, 13:47   #171
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Selvsagt løper man i rulletrapper. Det er jo en av de få sosialt aksepterte måtene å snike i køen ... Jeg pleier å ha med meg en kjepp når jeg går i rulletrapp, slik at jeg kan fike til de som står i veien. Bagasjen deres lempes enkelt over rekkverket. Litt drill sergeant-skriking kommer også godt med hvis noen ikke tar hintet. Rulletrappterapautene er veldig glade i meg, de sier jeg gir dem nye kunder hver eneste dag ...

Høøøøyreeeeeeeeee HOLDT!!

Gammel 27-06-08, 14:03   #172
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Hva med gamle damer og redde menn i dress, tar du hensyn til dem og deres følelser?

Gammel 27-06-08, 14:04   #173
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hva med gamle damer og redde menn i dress, tar du hensyn til dem og deres følelser?

Jeg tror litt fiking og skriking ofte kan være den beste hjelpen man kan gi slike. Tough love.

Gammel 27-06-08, 14:06   #174
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Forøvrig ble jeg mildt sagt forbauset over alle som tok HEIS fra togplattformen og opp på Gardemoen. Oppegående friske unge folk med kun håndbagasje liksom?
Og dermed måtte vi med vogn stå i lang kø. Ting tar tid!
Det er jo faktisk rulletrapp der og, så det er ikke direkte slitsomt å droppe heis.

Ja det har jeg og opplevd. Utrolig irriterende!
Er forøvrig enig i at man må kunne stå men da til høyre så man ikke sperrer for de som vil gå (eller løpe..)!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 14:07   #175
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror litt fiking og skriking ofte kan være den beste hjelpen man kan gi slike. Tough love.

Litt dasking kan jo være både godt og vondt samtidig det.

Gammel 27-06-08, 14:37   #176
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg Bobby Brown på hjernen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 15:21   #177
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er viktig å behandle alle likt i vårt lille, sosialdemokratiske land. Nå også transpersoner. Det enkleste er å være like streng og jævlig mot alle. Firm. Firm, but fair. :ut å kjøpe kjepp:

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 15:22   #178
ingelas mamma
Fullverdig medlem

ingelas mamma er litt kul
Standard

Etter et år i London lærte jeg meg grunnreglene for rulletrapp. Der løper alle, kan ikke huske at jeg sto i ro en eneste gang.
I Sør - Afrika opplevde jeg at det sto 2 (!) personer for å passe på at ingen trynte når de skulle av rullebåndet. En slags live "mind the gap".
Ellers hold jeg på å falle om på mandag da jeg så en pen kø (en og en etter hverandre. Ikke klump ) i Bæærgen. Undrenes tid er ikke forbi.

ingelas mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 00:27   #179
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

A propos hun som spinner - her et litt mindre elegant forsøk:

http://filter.start.no/humor/2003

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 17:18   #180
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
rulletrapp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.