|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Semi spinnåff: How handy is your man
Han er mann. Og menn trenger visst ikke bruksanvisning i følge ham.
|
|
|
|
#23 |
|
Ekvilist
|
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manHusk på at vi har mannfolk i dette forumet også da, jeg synes godt de kan få lov til å fortelle om deres partneres evner.
|
|
|
#24 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manAppelsin:
|
|
|
#25 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manInnimellom, når jeg blir virkelig frustrert, tenker jeg at det ihvertfall er kjekt å ha en som kan skru løse håndtak og reparere oppvaskmaskinen. Så, ja, han er handy. Men treig.
|
|
|
#27 |
|
Javel
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMin mann er ganske handy, han kan brukes til det meste av praktiske gjøremål. Problemet er bare tid, ork og at han er så rotete av seg,
|
|
|
|
#28 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMin mann er veldig handy
|
|
|
#30 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMin er flink på montering, og ganske flink på å skru opp ting og slikt. Men har har null interesse for og null peiling på bil og andre slike ting som av og til må skrues på. Det er greit, men jeg skulle ønske han i alle fall prøvde å huske hva de sier på verkstedet, slik at vi er klar over ting som bør fikses på. (Han har verksted like ved jobben, derfor tar han den oppgaven.) For noen måneder siden brukte vi 17 000 på verksted, og han ante ikke hva de hadde gjort. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMin rørleggermann er veldig handy, gjør alt bortsett fra å koble elektronikk, vaske klær og lese bruksanvisninger.
|
|
|
#32 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMannen er veldig handy og fikser det meste. Han mestrer både flatpakker, snekring, fikser elektroniske duppeditter, dataproblemer, skrur bil, flislegging m.m Det eneste feltet han ikke helt fikser er murerarbeid. Det er nok de som er langt flinkere der ja, men han kommer seg.
|
|
|
#33 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMin samboer er veldig handy, heldigvis for meg. Jeg er ikke praktisk anlagt.
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manDet var da en ekskluderende overskrift. Jeg svarer allikevel. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manHan er faktisk ekstremt handy uten at han løper rundt for å se om det er noe som trengs å fikses. Men han har samtidig den filosofien at alt kan fikses med brun teip, så enkelte løsninger er veldig fine hos oss.
|
|
|
#36 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manVeldig handy. Skrur bil,har gjort mye i huset,bygd veranda osv. Jeg tror han kan alt
|
|
|
#37 |
|
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your man
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
<*(((<
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMannen min er superhandy. Han skyr ferdig-verktøy, og foretrekker å lage verktøyet selv av ting han finner i fjæra. Nå nylig bygde han en flott husbåt av all pappen som var til overs etter å montert det flatpakkede huset vårt, den skal vi seile i til Seychellene. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your man
Ah. MacGyver? |
|