Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-08, 14:45   #21
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Semi spinnåff: How handy is your man

Eg har ein snekkermann så han er veldig handy.

Gammel 29-06-08, 14:45   #22
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Men leser han ikke bruksanvisningen da? Jeg skjønner ikke at det går an å gjøre feil om man gjør det jeg altså. Uten bruksanvisning er det verre, det skal jeg innrømme.

Han er mann. Og menn trenger visst ikke bruksanvisning i følge ham.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 14:48   #23
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husk på at vi har mannfolk i dette forumet også da, jeg synes godt de kan få lov til å fortelle om deres partneres evner.

Min mann er langt over snittet handy. Han er rørlegger, og mestrer de fleste håndtverksoppgaver og litt til. Fint for meg, siden jeg har tålmodighet lik null og er lite interessert i dilleoppgaver som krever nøyaktighet. Håndarbeid er heller ikke noe for meg.

Gammel 29-06-08, 14:50   #24
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Appelsin:

Mannen er veldig handy faktisk, byttet dører og vinduer, skiftet panel og isolerte utvendig på en kort og våt liten sommer i fjor!

Men, sånne enkle ting kan han bruke ufattelig lang tid på, så det hender at jeg gjør selv. Skal jeg tippe, og oddsen er nok i min favør her, så kommer det mer av latskap og lite tiltakslysk!!

Men å reparere en ødelagt gressklipper, ja det er lett som en splett! Så jeg er godt fornøyd med han!

Jeg pleier å sette sammen flatpakkete ting, men etter at jeg laget ett nytt hull i en ny benk som jeg satte sammen, så blir jeg nå nøye overvåket.. :bare setter hammeren her, og deljer til, og hupsann nytt hull på helt feil sted :

Gammel 29-06-08, 15:10   #25
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Innimellom, når jeg blir virkelig frustrert, tenker jeg at det ihvertfall er kjekt å ha en som kan skru løse håndtak og reparere oppvaskmaskinen. Så, ja, han er handy. Men treig.

Gammel 29-06-08, 15:13   #26
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Semi-spinnåff: How handy is your man

På en skala fra null til fire millioner: null. Men han har gode unnskyldninger, og jeg øver meg på å bli superhandywoman.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 15:14   #27
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min mann er ganske handy, han kan brukes til det meste av praktiske gjøremål. Problemet er bare tid, ork og at han er så rotete av seg,

Gammel 29-06-08, 15:25   #28
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min mann er veldig handy

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 15:32   #29
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min er veldig handy og gjør alt fra å legge gulv til å sette inn tak. Flatpakkene til IKEA er en lek.

Gammel 29-06-08, 16:03   #30
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Min er flink på montering, og ganske flink på å skru opp ting og slikt. Men har har null interesse for og null peiling på bil og andre slike ting som av og til må skrues på. Det er greit, men jeg skulle ønske han i alle fall prøvde å huske hva de sier på verkstedet, slik at vi er klar over ting som bør fikses på. (Han har verksted like ved jobben, derfor tar han den oppgaven.) For noen måneder siden brukte vi 17 000 på verksted, og han ante ikke hva de hadde gjort. Da man er voksen så hender det at man må sette seg litt inn i ting man ikke interesserer seg for, og det gidder han ikke.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 16:07   #31
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min rørleggermann er veldig handy, gjør alt bortsett fra å koble elektronikk, vaske klær og lese bruksanvisninger.
Det gjør jeg.

Gammel 29-06-08, 16:13   #32
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Mannen er veldig handy og fikser det meste. Han mestrer både flatpakker, snekring, fikser elektroniske duppeditter, dataproblemer, skrur bil, flislegging m.m Det eneste feltet han ikke helt fikser er murerarbeid. Det er nok de som er langt flinkere der ja, men han kommer seg.

Gammel 29-06-08, 18:08   #33
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min samboer er veldig handy, heldigvis for meg. Jeg er ikke praktisk anlagt.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 18:15   #34
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var da en ekskluderende overskrift. Jeg svarer allikevel.
Jeg har en ekstremhandy (og veldig barsk) kompis, en elektrikerkompis som også kommer godt med, en superhandy svoger og en utrolig hjelpsom og også superhandy storebror. Nød lærer naken kvinne å spinne, og jeg har jaggu blitt ganske handy selv også.

Derimot har jeg ingen handy mann.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 18:18   #35
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han er faktisk ekstremt handy uten at han løper rundt for å se om det er noe som trengs å fikses. Men han har samtidig den filosofien at alt kan fikses med brun teip, så enkelte løsninger er veldig fine hos oss. De skal liksom være midlertidige... Men Ikeamøblene er det likevel jeg som skrur, men mest fordi det får han ikke lov til av meg.

Gammel 29-06-08, 18:20   #36
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig handy. Skrur bil,har gjort mye i huset,bygd veranda osv. Jeg tror han kan alt Og jeg kunne ikke hatt en annen type mann....

Gammel 29-06-08, 18:20   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Han er faktisk ekstremt handy uten at han løper rundt for å se om det er noe som trengs å fikses. Men han har samtidig den filosofien at alt kan fikses med brun teip, så enkelte løsninger er veldig fine hos oss. De skal liksom være midlertidige... Men Ikeamøblene er det likevel jeg som skrur, men mest fordi det får han ikke lov til av meg.

Ikke brun. Svart. Gaffa.

Gammel 29-06-08, 18:24   #38
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min er superhandy. Han skyr ferdig-verktøy, og foretrekker å lage verktøyet selv av ting han finner i fjæra. Nå nylig bygde han en flott husbåt av all pappen som var til overs etter å montert det flatpakkede huset vårt, den skal vi seile i til Seychellene.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 18:33   #39
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Mannen min er superhandy. Han skyr ferdig-verktøy, og foretrekker å lage verktøyet selv av ting han finner i fjæra. Nå nylig bygde han en flott husbåt av all pappen som var til overs etter å montert det flatpakkede huset vårt, den skal vi seile i til Seychellene.

Ah. MacGyver?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 18:34   #40
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Ah. MacGyver?

MacGyver er pingle. Han bruker jo Leatherman.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.