|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ekvilist
|
Sv: Egen redningsvest på liten ferge?Jeg antar at en barndomsvenninne av meg var i samme ulykke som den du snakker om glitter. Mener å huske at lillebroren på omtrentlig 5 var ute i vannet uten vest, og at det opplevdes veldig dramatisk. Det gjorde varig inntrykk på meg iallefall.
|
|
|
#22 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Egen redningsvest på liten ferge?Hm, jeg må være anti-katastrofe, det hadde faktisk ikke falt meg inn å ta med egen redningsvest hvis vi skulle ta en ferge.
|
|
|
#23 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Egen redningsvest på liten ferge?Har aldri tenkt på å ha på redningsvest på disse ferjene ennå jeg er æresmedlem av krisemaksimeringsklubben jeg også. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Sv: Egen redningsvest på liten ferge?
Som sagt, jeg vet ikke om jeg hadde tenkt på det selv heller, hadde det ikke vært for at jeg hadde den ulykken tett på kroppen. Jeg ville selvsagt ikke brukt det på en diger bilferge, eller Nesoddbåten, men dette er små ferger, som så godt som alltid er overfyllte.
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Fergene i Oslofjorden er ikke vanlige ferger nei. Man må nesten ha sett dem for å skjønne problemstillingen. Det kunne ikke falle meg inn å ta på S vest på Nesoddbåten eller når vi skal til Danmark. Oslofjordbåtene er små, nær vannet og stapp-stappfulle. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fortynnet
|
Det er liksom ikke mindre grunn til å ha på redningsvest her enn i en fritidsbåt, sånn jeg ser det. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Egen redningsvest på liten ferge?
Så enkelt kan det egentlig sies.
|
|
|
#28 |
|
Glamorøs
|
|
|
|