Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Julekort med bilder av barna

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 11:53   #1
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julekort med bilder av barna

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er jeg selvsagt helt enig i!
Jeg synes også det er koselig å få julekort, men savner en personlig hilsen! For mange består den personlige hilsenen i å ta bildet av barnet/a og ferdig med det.
Mulig jeg er kravstor, men jeg har lyst på litt tekst også.

Så jeg får lov til å sende deg julekort med småtrolla hvis jeg skriver en liten hilsen til dere?

Gammel 17-11-06, 12:15   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Så jeg får lov til å sende deg julekort med småtrolla hvis jeg skriver en liten hilsen til dere?

Jepp!

Gammel 17-11-06, 14:12   #3
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Svaggen er litt kul
Standard

Jeg blir veldig glad for å få julekort i posten, uansett type og påskrift. Fint at noen tenker på oss, liksom.
Når det er sagt så liker jeg godt å få julekort med bilde av andres barn. Etter jul så havner de i et skap. Tenker at jeg burde satt alle disse bildene inn i et album, men er ikke flink til det gitt.
Sender selv ut julekort med bilde av barna innimellom (ikke hvert år), og skriver som oftest noe mer enn bare "God jul".
Hva som skjer med disse kortene etter jul har jeg faktisk aldri ofret en tanke. Tenker vel at folk flest gjør som oss. Et julekort er nå engang et julekort, og etter jul så ryddes de vekk sammen med annen julepynt.

Gammel 17-11-06, 16:24   #4
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sånt slipper man å bekymre seg over hvis man ikke sender julekort. Da får man nemlig heller ikke noen. Passer meg helt ypperlig.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.