|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Toåring døde i forlatt bil (VG, Frankrike)http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...p?artid=194282
Eeeeh ...
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Uff, så grusomt.
Det kan jo hende at dette er noe han har sagt uten å egentlig vite hva han sa:
Ikke at det er en unnskyldning for det som har skjedd, så klart. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Ja, de er jo i sjokk, naturlig nok. Men jeg skjønner allikevel ikke hvordan det er MULIG å forlate et barn i tre timer i en bil som står midt i sola, når alle ALLE vet hva som kan skje.
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)
Nei, det skjønner ikke jeg heller, men jeg skjønner at man kan komme til å si noe urteit etterpå. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Tenk for en vanvittig grusom måte å dø på? Jeg blir skikkelig dårlig etter bare en halvtime i en glohet bil. Han må jo ha vært helt desperat.
|
|
|
#10 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Halvtime! Om min bil står i solen her ute i noen timer, så skal jeg på jobb etterhvert. Setter meg inn og lukker døren, da sliter jeg med den tiden det tar for at jeg kan få i gang bilen og få opp vinduet! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Jeg tør så vidt å ha bikkja i bilen når det er så varmt... Og da er det snakk om tjue min, halvtime. Setter alle vinduene litt på gløtt o gir han drikke
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)varm, kald fylt med veltemperert candyfloss....hvor i hælvete befinner du deg i hodet når du forlater en to åring aleine i en bil i tre timer? Varme og død og sånn er jo bare så forjævlig at man ikke kan forholde seg til det- og siden det er folk i et helt annet land og jeg ikke kan legge sten til byrde ved å spy ut annklagende oppgulp siden de sikkert har det så intenst jævlig som noe menneske kan( ja synes litt synd på dem også) forpultejævla tullinger og smør iddioter sint og forbanna og trist og lei |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Jeg blir kvalm. |
|
|
|
#17 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Jeg klarer ikke å fatte at det der er mulig, så grusomt.
|
|
|
#18 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Jeg glemte igjen minsten i bilen en gang. Hun sov så søtt og stille, så vi slapp ut de andre barna og gikk inn for å spise middag. Etter omtrent 7 minutter kom jeg på at vi hadde en unge til og styrtet ut, da hadde hun våknet og var illsint, husker jeg ble helt kvalm av dårlig samvittighet. Heldigvis var det ikke sol ute og varmt, jeg hadde nok uansett kommet på henne ganske fort da, vi hadde bare mye å tenke på den dagen.
|
|
|
|
#19 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Stakkars, lille venn..
|
|
|
#20 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Bare for å informere, så hjelper det lite med vinduene på kløtt om den står midt i solsteika! Prøv selv så skal du se. |
|
|
|
![]() |
|
|