|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Jeg tror ikke jeg skal gifte meg noen gang. Ikke liker jeg oppmerksomhet, ikke liker jeg store familiesammenkomster, jeg hater å bli fotografert, og dessuten ville jeg vært redd for å bruke så mye tid og penger på en dag som ikke trenger å bli fin. :kynisk: |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Bryllupet "så ut" som jeg hadde sett for meg sånn ca. Det var jeg som ordna det meste, og skulle ha det sånn. Det var liksom sånn det skulle være. Borgerlig, men tradisjonelt ellers. Følte også at det var en måte å samle familie på. Men det føltes veldig slitsomt. Husker jeg og mannen spaserte litt ute med storesøster i vogna. Hun var 6 mnd da, og vi hadde henne med oss hele festen. "Jeg må bare vekk en liten stund" husker jeg at jeg tenkte. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Da jeg giftet meg for første gang for 23 år siden, ble det som vi hadde tenkt og ønsket oss. Tradisjonelt og hyggelig med familie og venner.
|
|
|
#44 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?
Men man kan jo gifte seg stille og forsiktig, da vet du. Jeg er akkurat som deg, så vi hadde ingen fest og ingen fotograf.
|
|
|
#45 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Vi giftet oss for 1 år siden etter evigheter som samboere.
|
|
|
#46 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Jeg har bare gode minner fra bryllupsdagen (og natten).
|
|
|
|
#47 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Det var en helt fantastisk dag, som ble bedre enn jeg overhode kunne tro. Var 65 gjester, venner og familie som betyr mye for oss.
|
|
|
#48 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Jeg er en sånn person som stresser og styrer mye. Vi fikk snuppa før vi giftet oss, og barnedåpen hennes var et styr uten like. Mamma og svigermor maste så fælt at når det hele var ferdig satt jeg meg ned og gråt. Mannen kunngjorde dermed at når vi skulle gifte oss så skulle det skje på VÅRE premisser.
|
|
![]() |
|
|