|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?:vestlending, men hytte på Voss og i Hallingdal:
|
|
|
#42 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?
Du ødelegger flyten i trafikken, og ja, det er fryktelig irriterende. (Og unødvendig.) Jeg vil påstå at det er en større trussel mot trafikken å drive å bråbremse enn å kjøre i samme hastighet, for åpningen er der og veien fortsetter i samme retning. Er man redd for at veien plutselig svinger rett innenfor tunnelåpningen kan man heller slakke ned i god tid slik at man holder lav, men jevn hastighet inn i tunnelen.
|
|
|
#43 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg har bare vært nervøs i tunnell 1 gang, det er va 9 år siden? ca. Jeg og datter kjørte fra Bergen via Voss og kjørte gjennom en kjempelang tunnell som var helt mørk og så nesten bare halvferdig ut. Vi måtte virkelig kjøre i sneglefart gjennom hele tunnellen,og jeg finns ikke nervøs når jeg kjører i det hele tatt. Jeg elsker å kjøre bil, uansett!!
|
|
|
#44 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg bråbremser ikke, jeg sakker ned før tunnelåpningen. Det er "lov" altså? Da er vi jo enige da |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Det kommer an på. Hvis du trykker inn bremsa før åpningen er det ikke lov, slipper du gassen litt en god stund før åpningen (altså tilpasser farten din) er det lov.
|
|
|
#46 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg tilpasser farten. Mens jeg hører x-kjørelærerens stemme messe i bakhodet mitt |
|
|
|
![]() |
|
|