|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Toppløs soling?Gjorde det også før, men ikke nå lenger. Føler det ukomfortabelt.
![]() |
#23 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Toppløs soling?Nabodama her sitter til stadighet toppløs på sin terrasse. Hun går ut og inn av huset, og ordner litt på terrassen, mens puppene dingler. Sikkert til noen av mennene i nabolaget sin store glede.
![]() |
#24 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Toppløs soling?Jeg har aldri sett poenget.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Toppløs soling?Jeg solte meg ofte toppløs da jeg var ung, tipper det var sånn mellom 1984 og 1990? Det var jo helt vanlig da. Og brune pupper er jo lekkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Toppløs soling?Solte meg toppløs sommeren 1996; ikke før og ikke senere. Husker jeg solte meg toppløs på ferien på Corfu. Glemte å ta på meg overdelen da jeg gikk bassenget og følte meg rimelig merkelig der jeg svømte rundt så og si naken..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Toppløs soling?Jeg gjør det i syden, men ikke hjemme. Skulle tatt seg ut på et sted med 1500 sladreavhengige innbyggere.
![]() |
#28 |
Einsam
|
![]() Sv: Toppløs soling?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
![]() Sv: Toppløs soling?Jeg har aldri solt meg toppløs, og kommer aldri til å gjøre det. :prippen:
![]() |
#30 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Toppløs soling?Jeg gjør det ikke, og har aldri gjort det. Tidligere fordi jeg synes puppene mine var stygge. Nå fordi jeg ikke vil vise dem frem til alle og enhver.
![]() |
![]() |
#31 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Toppløs soling?Jeg solte meg alltid toppløs tidligere, men har ikke gjort det på flere år. Jeg har heller ikke lagt merke til at det er 'in' igjen å sole seg toppløs. Om andre soler seg toppløse, så sjenerer det ikke meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Toppløs soling?
Jeg har faktisk ikke tenkt over at folk kan bli brydd av andre sine pupper på en strand. Det er litt synd i grunnen, at det ikke er vanlig og naturlig lengre. Ikke det at det gjør meg noe som helst å være tildekket, men det kunne sikkert vært med på å ta vekk litt av puppefikseringen som florerer for tiden. Med puppefiksering mener jeg alle dem som går for kirurgi for å få perfekte pupper, og tror at alle andres pupper er uberørt av tyngdeloven. På 80-tallet visste vi at de perfekte puppene bare eksisterte i blader, på stranden var det alle slags.
![]() |
![]() |
#35 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Toppløs soling?Signerer røkla. Gjorde det før, men ikke nå lenger. Jeg synes ikke jeg har sett noe særlig av det verken på sydentur eller hjemme heller. Eller.. bikinioverdelene i Brasil kunne vel like greit bare hett "frimerke" eller "brystvorteskjuler". |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Toppløs soling?Nei det gjør jeg ikke. Men det generer meg absolutt ikke om andre gjør det.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Toppløs soling?Nei. Gidder ikke rulle ut puppene i offentlighet.
![]() |
#40 |
Evig optimist
![]() ![]() |
![]() Sv: Toppløs soling?Nei ikke nå lenger, men gjorde det i mine yngre dager
![]() |
|
|