Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Toppløs soling?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-08, 11:40   #61
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs soling?

I og med at jeg nærmest er albino trenger jeg ikke å bekymre meg for skille. Når jeg likevel av og til soler meg toppløs, er det altså utelukkende for å vise meg frem

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 11:42   #62
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ang skille: det er jo enkelt-penkelt å knyte halsknyingen bak på ryggen mens man soler seg? Evt la halsknytingen være åpen? (Så lenge man ikke har trekantsbikini.) Jeg har aldri skille etter seler, kun etter cupen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 11:43   #63
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

....er det altså utelukkende for å vise meg frem

Å. Er du en av dem?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 11:46   #64
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Å. Er du en av dem?

Jepp ( nei, egentlig ikke...)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 12:01   #65
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toppløs soling er harry. Lurer litt på om jeg ikke er tilbøyelig til å mene at soling i seg selv er harry også.

Gammel 24-07-08, 12:19   #66
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Soling?

Jeg unngår skille ved å ikke sole meg i det hele tatt: like blek all over.

Gammel 24-07-08, 12:52   #67
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Toppløs soling er harry. Lurer litt på om jeg ikke er tilbøyelig til å mene at soling i seg selv er harry også.

Nesten på linje med røyking.

Gammel 24-07-08, 12:57   #68
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Du och jag, Tåtti.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 17:21   #69
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Soling?

Gammel 24-07-08, 17:37   #70
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Harry med soling? Nei nå må dere gi dere. Altså, greit nok at det er harry å ta solarium året rundt, og rigge seg til i bikini på verandaen med soloppsamlende aluminiumsfolie fra april til september, men å være ute og være på stranda med ungene er da virkelig ikke harry. Den lille sola vi har her til lands er det godt å få med seg, syns nå jeg. Jeg er ikke av den sorten som blir mørkebrun uansett hva jeg gjør, men jeg syns det er deilig å ha litt annen farge om sommeren. Veldig deilig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 17:42   #71
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Maximillia, å sole seg er ikke harry i seg selv. Men når man ligger strak ved bassenget uten å bade, og smører seg med sololje og er unaturlig mørkebrun over det hele - da har man tippet over i harrykategorien.

Gammel 24-07-08, 18:00   #72
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Enig med Maximillia, å sole seg er ikke harry i seg selv. Men når man ligger strak ved bassenget uten å bade, og smører seg med sololje og er unaturlig mørkebrun over det hele - da har man tippet over i harrykategorien.

Det er godt jeg ikke bruker sololje.

Gammel 24-07-08, 18:13   #73
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Harry å sole seg?
Trodde flertallet solte seg fordi det er kjempedeilig å ligge ute i sola og sløve? Det gjør i hvert fall jeg. Mørkebrun blir jeg aldri, og det er heller ikke målet. Jeg synes det er penere å ha litt farge enn å være melkehvit, men hovedgrunnen for meg med soling er å kunne kose seg ute. Dog koser jeg meg med topp/overdel på.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 19:48   #74
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg føler meg ikke bekvem toppløs.
Syntes brystene mine er spåass private at jeg ikke sprader toppløs rundt omkring. Jeg ligger ikke rolig og soler meg toppløs heller forresten.

Gammel 24-07-08, 20:01   #75
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Soling er vel ikke harry, alle blir penere med litt farge.
Men å sole seg toppløs er vel rimelig harry i mine øyne ja. Men kunne vel gjort på en øde strand til glede for min bedre halvdel.

Gammel 24-07-08, 20:04   #76
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Trodde flertallet solte seg fordi det er kjempedeilig å ligge ute i sola og sløve?

Kjempedeilig? For meg er det noe av det mest smertefulle som finnes, og endatil særdeles kjedelig.

Opprinnelig lagt inn av Tåtti

Jeg er ikke bare like bleik overalt, jeg er likbleik overalt.

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg

alle blir penere med litt farge.

I så fall blir jeg aldri særlig pen.

Gammel 24-07-08, 20:05   #77
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Med pupper preget av amming og tidens tann, så frister det ikke lenger å gå uten overdel. Men hadde de vært superspretne og faste, så hadde jeg nok sluppet de løs - men ikke for annet enn at de skal få farge.

Vi har akkurat vært 14 dager i Bulgaria, og der var det nesten like mange som solte seg uten overdel som med. Jeg tenker verken det ene eller det andre om toppløs soling.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 20:08   #78
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

det er kjempedeilig å ligge ute i sola og sløve?

Hæ?! Det er da ikke deilig å ligge i sola?
Huff, jeg blir dårlig bare av tanken. Jeg blir kjempesvett og svimmel etter ca et kvarter. Greit nok å være i sola, og gå ut og inn av skyggen, men å ligge strak er bare ubehagelig!

På hovedøya i går så vi et par-tre toppløse solere, hvorav en dessuten kledde seg naken mens hun skiftet.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 20:11   #79
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Nabodama her sitter til stadighet toppløs på sin terrasse. Hun går ut og inn av huset, og ordner litt på terrassen, mens puppene dingler. Sikkert til noen av mennene i nabolaget sin store glede.

Hun er faktisk den eneste jeg har sett på lang tid som soler seg toppløs.

Hehe, da skulle du sett vår gamle nabo.

Hun gikk i g-strengen rundt på gårdsplassen. Hele sommeren.
Hun er vel i 40-åra og har en ganske snasen kropp.
Det ble en vane, men må innrømme det føltes litt spesielt når hun kom for å prate hund med mannen, uten klær.
Tror en og annen postmann holdt på å kjøre av veien noen ganger.
De elste jentene mine var hos henne hver dag. De spiste kirsebær og skravla. De tenkte ikke over at hun ikke hadde på klær. De elsket henne.

Noen er mer frigjorte enn andre gitt. Jeg kunne ikke gått rundt i g-strengen.
Men det føltes ikke så veldig rart at hun gjorde det. Hun var liksom "typen" til det. Egentlig ei veldig morsom og koselig dame.
Skulle gjerne byttet nåværende naboer med henne igjen ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 21:43   #80
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Toppløs soling?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kjempedeilig? For meg er det noe av det mest smertefulle som finnes, og endatil særdeles kjedelig.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.