Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan gjør dere med mat på stranda?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-08, 11:56   #14
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan gjør dere med mat på stranda?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg blir syk av misunnelse når jeg sitter der med matpakka vår og ser på alle de rundt oss som drar opp den ene fancy retten etter den andre (for ikke å snakke om alle asiatene som griller). Jeg føler meg flink bare jeg har smurt helt vanlig matpakke med leverpostei og brunost på skivene. Tidligere endte vi alltid opp med å kjøpe pølse i kiosken på stranda, så egentlig er jeg fornøyd med matpakka mi.

Det er egentlig der vi er i dag. Dette med maten er en ting som gjør at jeg føler det som et tiltak å gå på stranda.

Men nå tror jeg at jeg skal lage en enkel salat og ta med noen skiver og godt pålegg. Har kjøpt matboks fra Tupperware med plass til kjøleelement, så da har jeg kalkunskinke og litt ost i den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.