|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg er sjokkert! (om bhg. og sikring av barn i bil)Å kjøre uten bilsikring har jo blitt en sånn greie som man BARE IKKE GJØR! for nesten alle. Heldigvis for det. Men når man begynner å komme ned på den kjøringen som Miss Norway beskriver, så er hun nede på et risikonivå som antagelig er langt lavere enn ting vi gjør uten å blunke. Som å være fotgjengere, for eksempel. Å ferdes på parkeringsplasser. Å sykle med barnet i sete bakpå sykkelen.
![]() |
#2 |
frakoblet
|
![]() Sv: Jeg er sjokkert! (om bhg. og sikring av barn i bil)
Det ville jeg. Og jeg kunne aldri tilgitt meg selv om det hadde skjedd noe fordi jeg hadde latt være å sikre barna.
In vino veritas Sist redigert av safran : 19-11-06 kl 00:24. Årsak: Hadde noe å legge til |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er sjokkert! (om bhg. og sikring av barn i bil)Jeg er ikke redd for å si at jeg er helt på linje med Miss Norway i denne diskusjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
Trafikkulykker skjer i 30-soner også, selv om man faktisk kjører i 30 også. Problemet er vel alle de som ikke kjører i 30. Jeg synes det er hårreisende å ikke sikre barnet sitt ordentlig, og horvidt man forsvarer det eller ikke, spiller ingen rolle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
Så hadde en annen billist kjørt rett inn i siden på bilen din, og ungen din sitter usikret / feilsikret i bilen, så hadde ikke du mistet nattesøvnen over det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Det er faktisk ulovlig å ikke sikre barnet i bilen, uansett hva du måtte mene om risikoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
Det vet alle. Det er ikke det som er poenget i denne diskusjonen.
![]() |
![]() |
|
|