|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Re: Sv: Har ettåringen din støvler?
Hvorfor dårlig balanse? Og hvorfor begrenset bevegelighet? Greia er vel å finne støvler som passer foten, tom sandaler kan hemme er de dårlige nok og tre nr. for store.
|
|
|
#42 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Har ettåringen din støvler?
Jeg ser ikke den helt store forskjellen nei. Storebror gikk mye barbeint på ujevnt underlag ute (og inne) da han var liten. Jeg er ikke tilhenger av harde, tunge sko som potensielt hemmer barnet - og støvler kommer inn i den kategorien i mitt hode. Når det gjelder de som er nybegynnere på å gå vel og merke. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ettåringen din støvler?Jeg synes støvler er MYE verre en andre sko. Jeg har ikke klart å finne et eneste par støvler i str 22 jeg liker enda. Så her blir det nok brukt Stonz i hvertfall noen mnd til. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Har ettåringen din støvler?
|
|
|
#46 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
Re: Sv: Re: Sv: Har ettåringen din støvler?Kanskje bare tynne skinnstøvletter forresten, som man impregnerer godt, støtt. Vi har jo hatt skinnstøvletter både høst og våt vinter med endel fuktighet og vanndammer og det har gått bra.
|
|
|
#47 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Har ettåringen din støvler?Hehe, ganske artig dette med gummistøvler eller ei.
|
|
|
#48 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Har ettåringen din støvler?Jeg bruker såler i støvlene, men kan nok si meg enig i at de ikke vinner BesteSkoIVerdenTM-prisen, men så legger vi ikke ut på fem-mils marsj heller. Skoen beskytter mot hardt underlag, evt. glasskår og annen dritt som skjuler seg i gresset og sist, men ikke minst - regn!
|
|
|
#49 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Sv: Har ettåringen din støvler?Vi har Viking- støvler i str 19, og begge jentene har brukt dem. La i såler i begynnelsen slik at de satt godt på foten. Som Skremmeren sa, så er det sjelden ungene går i støvler i timesvis eller på lange turer. Jeg har ingen motforestillinger når det gjelder å ta på en 1-åring støvler i regnvær.
|
|
|
|
#50 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Har ettåringen din støvler?
Nei jeg tror ikke heller at det er skadelig. Det vi opplevde var imidlertid at storebror ble forhindret i leken av dem. De falt halvveis av, de måtte settes på igjen. De var tunge og han snublet. Dette var støvler som var akkurat lange nok til foten hans - med ullsåler i. Han er, og var, ikke veldig klumsete av seg, men han er heller ikke en som sitter i ro i sandkassa og leker i timesvis. Han trengte noe han lett kunne løpe, gå og klatre med. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Står på egne ben
Sv: Har ettåringen din støvler?1-åringene mine har aldri gått på den tiden, og er de på det stadiet hvor de både krabber og går med og holde seg så er det helt talentløst med støvler. De klarer og krabbe dem av seg uansett. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Sv: Har ettåringen din støvler?Jeg tror hverken støvler eller regnsokker er skadelig. Vi handler jo ut ifra vår egen oppfatning av hva som er best for barna våre alle sammen. Og litt ut ifra hva vi selv føler er behagelig og riktig. Jeg går for gummistøvler i regvær. Og hvis jeg fryser en dag, så kler jeg godt på barna mine også. Kommer på et sitat av en liten gutt som kom i barnehagen og sa: "Jeg har ulltrøye på i dag jeg, for du skjønner at mamma var så frossen...."
|
|
|
|
#53 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Har ettåringen din støvler?De småfolkstøvlene var nydelige!
|
|
|
#54 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Har ettåringen din støvler?Vi har reimatec sine sokker, de er vind og vanntett.
|
|
|
#55 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Har ettåringen din støvler?Jeg sender nå værtfall ikke min 1 åring på tur i skogen\fjellet osv med regnsokker på.har hjemmesydde.
|
|
![]() |
|
|