|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elendig husmorSå deilig å se at man ikke er alene. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elendig husmorJeg har ryddet, sparket tåa i en stol, bannet og nå drikker jeg vin. :velfortjent:
|
|
|
#84 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Elendig husmorKan jeg få melde meg inn i klubben. Planen i hele dag har vært å starte på prosjekt - striglet hus. Det er bare det at jeg skal bare... og nå får jeg snart besøk av venninne som har sett huset mitt betydelig verre. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elendig husmorNevnte jeg at jeg får besøk i morgen?
|
|
|
#87 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elendig husmorJeg har akkurat shinet kjøkkenet og ryddet stua og gangen. I tillegg har jeg vasket litt klær i dag.
|
|
|
#88 |
|
Glamorøs
|
Sv: Elendig husmorVi har vært på IKEA i dag og kjøpt hyllesystemer til kjelleren så nå er mannen opptatt der nede resten av kvelden. Kanskje jeg skal kunne finne noe i den boden også. Til og med kunne gå inn i den.
|
|
|
#89 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elendig husmor
Hadde jeg begynt med det hadde det vært skinnende rent her. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
Sv: Elendig husmorLegg det inn i kalenderen på mobilen, så er du sikker på å ikke glemme det. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elendig husmorDenne tråden gjorde meg i godt humør. Vi må stå sammen, sjusker! |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Pauset
|
Sv: Elendig husmorJeg har ryddet stuebordet. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Pauset
|
Sv: Elendig husmorTror vi burde lage litt regler for oss i sjuskeklubben. Jeg innser at jeg har mye smårot og ræl liggende. Feks kvitteringer, embalasje av div slag osv. Ting som jeg burde ha kastet. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elendig husmorJeg tok ti minutter som ble til en halv time på badet i morges, og så tok jeg ti minutter som ble til tjue på guttenes rom.
|
|
|
#97 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Elendig husmorSå flinke dere er! jeg har heldigvis en sambo som er flink, og sammen er vi ikke så halvgærne på å få ryddet.
|
|
|
#98 |
|
|
Sv: Elendig husmor
Det er det som er problemet, vettu. Barnerommet er ryddig, og det er så usedvanlig sjelden at da tror sikkert jeg egentlig at da MÅ jo resten av leiligheten være ryddig også. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
Sv: Elendig husmorDet er jo ikke rart at jeg aldri kommer i mål. Jeg lager meg arbeid, massevis av ekstraarbeid. Sånn som i dag, har småpuslet siden jeg sto opp. Men, jeg har brukt over en time bare på å knipe visne blomster fra uteplantene. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Pauset
|
Sv: Elendig husmorDet er noe som er litt dumt da. Det er at denne stua er så svær at 1)det tat veldig lang tid å rydde opp 2) det blir litt sånn ekko-aktig her når det er ryddig. |
|
|
|
![]() |
|
|