Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rørlegger from hell!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-08, 16:38   #10
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rørlegger from hell!

Jeg sendte mail i går og har fått svar.

Noen som har kjenneskaper til rørleggerbransjen her og kan gi meg tilbakemelding på det rørleggeren her skriver?

Ny VVB koster kr7000.-, ny ekspansjonskar koster kr3500.- ogreduksjonsventilKoster kr3200. Alt dette vil være ferdig montert.Denne jobben ville kommet på underkant av kr14000.-. En ny VVB bereder 200 liter tar vi i butikken kr3750.-Hvis vi trekker av kr3750.- minus trippelventil på kr1150.-Vil dette bli kr2600.- Han oppga jo til meg en helt annen pris muntlig, så han snakker seg vekk nå. Tilbyr meg å redusere sin regning på følgende måte; Forslag du trekker kr2600.- av regningen som du har fått av oss.Det vil bli kr9224.50 å betale. MEN jeg gir meg ikke så lett

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.