Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjører som en idiot i 30-sonen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 23:57   #21
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjører som en idiot i 30-sonen

Skal gjøre mitt beste for å få tatt fyren. Det der han holder på er ekstremt uaktsomt. Det bor 9 barn i krysset her og barna krysser veien titt og ofte siden de er en sammensveiset gjeng som leker mye sammen.

Han kjører så lastebilen spretter i humpene og kjettingene bråker fryktelig. Det har pågått et par uker nå. Er mange som kjører idiot på den korte veien ved siden av veien jeg bor i. Det er ingen fartshumper i den gaten. Den er kun 100 meter lang ca.

Gammel 11-08-08, 23:59   #22
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Firma eller politi ja.

Barnevogn, spikermatte etc høres veldig fristende ut, men jeg ville ikke prøvd meg på det. Skjer det noe da, så er det du som får svi...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 00:02   #23
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Frem med kamera og ta bilder eller film. Eller du kan stille deg ut i veien når han kommer, så må han stoppe. Jeg tror jeg hadde vært så sint på han at det haddet lynet ut av ørene mine.

Gammel 12-08-08, 00:06   #24
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Frem med kamera og ta bilder eller film. Eller du kan stille deg ut i veien når han kommer, så må han stoppe. Jeg tror jeg hadde vært så sint på han at det haddet lynet ut av ørene mine.

Jeg tror ikke jeg skal komme innenfor en radius på 100 meter på den fyren.

Eller kanskje jeg skal det, vente til jeg er skikkelig premenstruell og fin..

Gammel 12-08-08, 00:09   #25
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg tror ikke jeg skal komme innenfor en radius på 100 meter på den fyren.

Eller kanskje jeg skal det, vente til jeg er skikkelig premenstruell og fin..

Kanskje det kan åpne øynene hans om en ilter småbaarnsmamma sakker til han?

Jeg tok et par mopedister som hoppet (!) over fartsdumpene her (30-sone). Jeg var så sint at stemmen dirret og jeg begynte nesten å gråte da jeg snakket til dem. Gjett om de var spake!

Gammel 12-08-08, 00:16   #26
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal gjøre mitt beste for å få tatt fyren. Det der han holder på er ekstremt uaktsomt. Det bor 9 barn i krysset her og barna krysser veien titt og ofte siden de er en sammensveiset gjeng som leker mye sammen.

Han kjører så lastebilen spretter i humpene og kjettingene bråker fryktelig. Det har pågått et par uker nå. Er mange som kjører idiot på den korte veien ved siden av veien jeg bor i. Det er ingen fartshumper i den gaten. Den er kun 100 meter lang ca.

Søk i kommunen om å få fartsdumper, og et skilt der det står: Kjør forsiktig. Barn leker.

Gammel 12-08-08, 00:17   #27
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjører som en idiot i 30 sonen

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Politiet utfører sjelden kontroller på småveier på eget initiativ, men hvis flere ringer og klager om det samme, pleier de å være ganske kjapt ute. :erfart:

Ja da pleier de å komme kjapt, i barnehagen her så klaget mange foreldre på at det ble kjørt så fort forbi der, er 30 sone der, politiet stilte seg opp der en dag, og de som ble tatt for å kjøre for fort den stunden de sto der, var foreldre til unger i barnehagen, og noen av dem hadde også klaget.

Gammel 12-08-08, 00:20   #28
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Ja da pleier de å komme kjapt, i barnehagen her så klaget mange foreldre på at det ble kjørt så fort forbi der, er 30 sone der, politiet stilte seg opp der en dag, og de som ble tatt for å kjøre for fort den stunden de sto der, var foreldre til unger i barnehagen, og noen av dem hadde også klaget.

Uff litt flaut da.

Blir som jeg som lo godt hver gang noen slo ned i fartshumpelen rett utenfor der vi bodde før. Helt til jeg en dag kom den veien for første gang og ødela eksosannlegget. Jeg hadde lav fart for jeg skulle sving inn i gårdsplassen. Ringte kommunen og to dager etter kom de å slipte ned humpelen.

Gammel 12-08-08, 00:26   #29
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Uff litt flaut da.

Blir som jeg som lo godt hver gang noen slo ned i fartshumpelen rett utenfor der vi bodde før. Helt til jeg en dag kom den veien for første gang og ødela eksosannlegget. Jeg hadde lav fart for jeg skulle sving inn i gårdsplassen. Ringte kommunen og to dager etter kom de å slipte ned humpelen.

En tidligere nabo/venninne satt å klaget til sjåførlæreren da hun drev med førerkortet, fortalte han at der hun bodde så var det mange som kjørte så fort i 30 sona, unger hadde de også sa hun så hun skjønte ikke hva de tenkte med, hun turte nesten ikke sende ungene ut og håpet at det skulle komme fartsdumper der snart, og plutselig så spratt de nesten i taket, hun kjørte over en fartsdump i en 30 sone i 50 km. sjåførlæreren lo av henne da og sa at de som prater mest er noen ganger verst selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.