Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Støvlene fra Crocs

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-08, 08:42   #61
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Støvlene fra Crocs

Nå hadde de fått inn igjen! Jeg bestile str 8/9 jeg, som tilsvarer 25/26. Det må vel passe til ham når han bruker 25? I og med at de er litt store i str mener jeg. Gjør ikke noe om de er litt store, bare de ikke er for små.

Gammel 14-08-08, 09:08   #62
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor mye betaler dere for de når dere betaler for dem når dere bestiller dem på nett?

Gammel 14-08-08, 09:09   #63
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er trukket litt over 200,- inkl frakten. Betale 30 dollar for støvlene og 11 dollar for frakten.

Gammel 14-08-08, 09:14   #64
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått hentelapp på posten, det tok altså 9 dager på det treigeste og billigste alternativet. Nå er jeg spent på om lillebror vil bruke dem, han var ikke overbegeistret da jeg viste ham bilde...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 20:31   #65
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Nå hadde de fått inn igjen! Jeg bestile str 8/9 jeg, som tilsvarer 25/26. Det må vel passe til ham når han bruker 25? I og med at de er litt store i str mener jeg. Gjør ikke noe om de er litt store, bare de ikke er for små.

Jeg var inne nå og sjekket str 10/11 og da hadde de dem fortsatt ikke inne .

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 20:35   #66
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Jeg var inne nå og sjekket str 10/11 og da hadde de dem fortsatt ikke inne .

De får de sikkert inn snart! Str 8/9 hadde de ikke før helgen, emn nå hadde de tydeligvis.

Gammel 14-08-08, 20:36   #67
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

De får de sikkert inn snart! Str 8/9 hadde de ikke før helgen, emn nå hadde de tydeligvis.

Jeg får følge med de nermeste dagene.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 00:00   #68
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

De har litt mer størrelser inne her, og på tilbud, så tross høyere fraktpriser blir det lik pris som taylorshoes. Jeg gadd ikke kjøpe herfra siden de ikke har Paypal, men de sender internasjonalt hvis noen andre vil prøve.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 11:00   #69
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har vi fått støvlene, og de falt absolutt i smak. Lillebror var storfornøyd, både med fargen og formen på beina. Og så fulgte det med en sånn kjekk posesekk i tillegg. De var ikke så veldig for store heller, men god plass til sokker.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 18:16   #70
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det slik at disse støvlene ikke finnes i str. ett år?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 18:45   #71
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er det slik at disse støvlene ikke finnes i str. ett år?

Nope... Minste er vel ca 24? Minsten her bruker 22 (2år) og han vasser i de minste støvlene.

Gammel 16-08-08, 18:54   #72
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Faen. Hvis det er noen som trenger lette sko er det ettåringer.

Sist redigert av Skremmern : 16-08-08 kl 19:18.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.