Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

ER hun virkelig så dum som hun virker på TV?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 21:01   #21
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ER hun virkelig så dum som hun virker på TV?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Skulle gitt deg et abonnement på avisa jeg jobber i til jul, jeg - så får nok pipa en annen lyd!

Det er jeg som burde gjort det. Hun bor i samme by som meg.

Aviva: det står faktisk veldig mye i aviser. Om veldig mye forskjellig. Om du leser de tre første sidene av Dagbladet hver dag, så kan du snart entre mandagsquizen på Kafka med hevet hode og knakende god selvtillit.

Gammel 20-11-06, 21:02   #22
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eli Hagen virker forresten som et klassisk nek. Hun ser t.o.m ut som et.

Gammel 20-11-06, 21:09   #23
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg orker ikke å se på intervjuene av henne, jeg. Er redd det skal ødelegge det flotte bildet jeg har av henne. Hun er i hvert fall ufattelig sexy.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 21:09   #24
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg orker ikke å se på intervjuene av henne, jeg. Er redd det skal ødelegge det flotte bildet jeg har av henne. Hun er i hvert fall ufattelig sexy.

Du glemte disse.;

[iråni] [/iråni]

Gammel 20-11-06, 21:12   #25
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Du glemte disse.;

[iråni] [/iråni]

Fort gjort å glemme ting når man er så hodestups forelsket som jeg er.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 21:13   #26
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, hun er så dum som hun virker. Ingen klarer å spille så bra over så lang tid.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 21:18   #27
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Så nå at dette ble litt ufrivillig komisk.

Gammel 20-11-06, 21:21   #28
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Eli Hagen har sikkert mange fine sider, men de har nok kommet heller dårlig fram i det siste.
(gosj, å snill jeg er i dag)

Gammel 20-11-06, 21:23   #29
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Haalo Carl I's drømme kvinne????... kan jo ikke akkurat komme som noe bombe at dama ligger på nivå mellom Julius og en middels lur grøtsort i IQ

Sist redigert av era : 21-11-06 kl 17:15.
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 21:58   #30
Mamma Rosa
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Bokselger: "Vil du kjøpe en bok av meg?
Eli: "Nei takk, jeg har bok, jeg"

Haha!

Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:10   #31
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Eli Hagen virker forresten som et klassisk nek. Hun ser t.o.m ut som et.

Jeg som aldri skulle uttale meg i nekdebatten, men
http://www.side2.no/kjendis/article809655.ece

Gammel 20-11-06, 22:17   #32
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Ja, hun er dum som et brød.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:23   #33
to hen
***al-logisk

to hen sin avatar

Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Når revolusjonen kommer blir hun den første som stilles opp til veggen...

Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:27   #34
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man først skal gi ut en bok om seg selv, burde man holde seg til det og ikke drive med skittkasting av andre.

:fysjom:

Og sånn ellers så er jeg ikke så glad i Frp-ere.

Håret skal hun ha for. At det ikke har tatt fyr for lenge siden er et under!

Gammel 20-11-06, 23:10   #35
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hennes oppfordring; les boken, det er en kjærlighetsroman om et langt liv med en fantastisk mann.

Det burde jo være unødvendig å kalle andre mennesker dumme - i en bok - som skal fortelle om din kjærlighetshistorie - fordi at disse menneskene har vært stygg med deg opp gjennom årene. :risterpåhodet:

Er ikke noe rart at det blir krig; du slo meg da jeg var tre, da slår jeg igjen nå som jeg er femti ...

Ne,i det er for dumt.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 00:27   #36
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun fornekter seg ikke. Ikke noen overraskelse at en sånn bok blir utgitt av dette mennesket med den partitilhørigheten.

Gammel 21-11-06, 08:25   #37
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Aftenpostens anmeldelse av boka i dag egentlig var veldig karakteriserende. Er nesten så jeg får lyst til å lese boka bare for å ha lest den. Den er sikkert betydelig mer lettlest og underholdende enn alle andre politiske biografier. Men jeg er ikke sikker på om jeg gidder å spandere så mye penger på den da. Ikke tror jeg jeg får rabatt på det forlaget heller...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 08:29   #38
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enda ei som faller inn i rekken over de som må beskyttes mot segselv!

Gammel 21-11-06, 08:54   #39
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Enda ei som faller inn i rekken over de som må beskyttes mot segselv!

:ser for seg Eli Hagen med livvakter som skal beskytte henne mot seg selv: "Nei, Eli! Ikke ta den telefonen fra VG! Du får ikke stille opp hos Skavlan!"

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 09:52   #40
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eli Hagen er slett ikke dum, men hun vil ikke fram i lyset - som feks gubben sin.
Media digger å grafse i og kritisere Frp'ere, og gjør som de er forplikta til; skriver pent om Ap'ere og SV'ere.

Noen som har klart å "legge håret til Eli til side" og høre hva hun faktisk sier?

Synes Eli er litt tøff, jeg, på sin måte. Ville heller hatt henne på en ministerpost enn Kristin Halvorsen, Åslaug Haga osvosv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.