|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Fått en skjønn sms fra min aller beste venninne |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mannen har tatt ungene på båttur to ganger og kommet hjem med makrell som han har lovet å steike utendørs i morgen til lunsj...
![]() |
![]() |
#23 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Ungene vekket meg ikke før kl 10. Er gressenke i helgen og hadde forventet å måtte opp med Ruska kl 7.
![]() |
#24 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mannen min sto opp med guttene i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mannen tok tidligvakten, og godt var det. :masse rosévin:
![]() |
#26 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Gått bort til naboen med en muffin og noen bringebær fra i går. Hun ble glad, men jeg hadde ikke stort edlere motiver enn å glede meg selv.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Pappa tok med seg Lillebror ut for å sparke fotball når vi var på et kjapt besøk, og tilbød seg å kjøpe nytt digitalt fotokamera til meg sånn helt utav det blå :Snillpappa TM:
![]() |
#28 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Hva noen har gjort for å glede meg i dag?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Hm... unga sov lenge idag så det var jo bra i seg selv...
![]() |
#31 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mannen min baker brownies akkurat nå.
![]() |
#32 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Jeg har hatt en veldig hyggelig dag, takket være mange hyggelige mennesker (inkludert familien), men jeg tror egentlig veldig lite av det som hendte skjedde for å glede meg. Men jeg ble glad av at begge vi voksne fikk sove lenge i morges, av at Poden uten å mukke gikk med på å få vasket håret og bli med til frisøren, og at han ble klippet ikke fullt så kort som han egentlig ønsket selv (OK, akkurat det var kanskje for å glede meg
![]() |
#33 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Jeg kommer nesten nettop hjem fra naboen etter å ha blitt innvitert på middag der i dag.
![]() |
#34 |
Pauset
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Poden kom inn på soverommet mitt i dagtidlig og dyttet Lovehearts i munnen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Jeg har to supergode kollegaer/venninner som har vært med meg på sykehuset etter tur siden Onsdag, slik at jeg har fått intravenøst. Jeg har vært så dopa at jeg ikke har kunnet kjørt bil, så de har hjulpet meg. Uansett når på døgnet.
![]() |
#37 |
godt brukt
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mine to søte små er for øyeblikket hos min mor, og der har de vært siden i går. Jeg vil tro min mor gjør dette for å glede meg, slik at jeg kunne gå i bryllup i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Jeg fikk lov til å sove lenge av mannen idag!
![]() |
#40 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mannen har tatt med ungene ut så jeg kan sløve.
![]() |
|
|