|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke spioner på hva barna bedriver på nettetVanskelig, men jeg synes det er litt underlig at politiet råder foreldre her i området til det motsatte: Sjekk både mobil og nettbruk - dette for å oppdage mobbing, narko og andre uhumskheter på et tidlig tidspunkt. (Ref. kurs i nettvett for foreldre og lærere ved barneskole.)
![]() |
![]() |
#2 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke spioner på hva barna bedriver på nettet
Det er jo ikke så veldig rart da. Politiet ønsker jo å overvåke absolutt alt alle gjør alltid, og de påstår det er fordi det ville gjøre dem bedre i stand til å avsløre kriminelle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke spioner på hva barna bedriver på nettet
Neivel. Men jeg velger å tro at de besitter en viss kompetanse og erfaring - og det skader ikke å bruke sunn fornuft i tillegg til å høre på råd fra profesjonelle. Hvis du leste resten av innlegget mitt, så du sikkert at jeg ikke var for full overvåkning av barna. Men å ha muligheten (med barnas viten og en åpen dialog rundt emnet) til å undersøke logg osv, det kommer jeg til å ønske. I min naivitet tenker jeg at det på sett og vis kan oppleves trygt for dem også.
Sist redigert av leliane : 17-08-08 kl 20:52. |
![]() |
![]() |