Sv: Hva bør man få skrive på forum?
Jeg kjenner jeg på en måte har lyst å engasjere meg i denne tråden, men på en annen måte frister det mer å stå utenfor. Men jeg drister meg ut i det, og satser på at jeg har et eller annet å komme med.
Mange har sagt mye fornuftig om emnet, og jeg tror kanskje ikke vi er så uenige som vi av og til vil ha det. Nå er jeg uerfaren så det holder med forum, men jeg tenker at på forum, som ellers i livet, gjelder det å bruke sunn fornuft i møte med andre mennesker. I tillegg tenker jeg, som flere har sagt, at det kanskje stilles høyere krav til det som blir skrevet og ment i et forum, nettopp fordi man når man skriver har tid og anledning til å tenke seg om og moderere seg før man poster.
Samtidig syns jeg det må være lov å misforstå, men kanskje kan man da spørre HI om hvordan ting var ment før man eventuelt kommer med kritiske kommentarer til innholdet i innlegget.
Til slutt mener jeg at det egentlig ikke bør være grenser for hva man bør få lov å skrive om på forum. Foreldreportalen er stor nok til å kunne favne om de fleste tema, så får vi heller holde oss unna de trådene vi ikke føler for å delta i.