Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sekt mente Javon (1) var en demon (USA)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-08, 15:06   #19
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sekt mente Javon (1) var en demon

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Jeg skjønte godt hva du mente med utsagnet ditt og støtter ditt syn på saken. Uansett om det er helt på andre kant av det jeg mener.

Det jeg er ute etter her er
1. Provosere
2. Skape diskusjon rundt dette temaet.

Ta f.eks kristendommen her i landet. Arnulf Øverland skrev i sin tid at [/size][/font]"Overalt, hvor der har vært ført krig, hvor der har vært herjet og brent og utøst blod, har kirken vært med.”
Kristendommen for meg er religion satt i system eller organisert religion om du vil.

Jeg synes det er helt på kanten å å ta for seg ALL organisert religion, men jeg gjør dette for å skape debatt. Og det ser virkelig ut som om debatten er igang...

Hvis du ikke mente det du skrev i første innlegget ditt, synes jeg du skal si hvilket standpunkt du har. Ellers er det vanskelig å diskutere med deg.

Emneord
gud, religion, sekt, sultet til døde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.