|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftJeg svarer vel stort sett på det konkrete jeg blir spurt om tenker jeg, men kan nok ofte si begge deler også. Vi har vært sammen i 15 år og gift i (snart) 12 år
![]() |
#42 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftJeg svarer gjerne på det jeg blir spurt om. Blir jeg spurt om hvor lenge vi har vært sammen, svarer jeg ofte at vi har vært sammen siden jeg var 17,5 år, i stedet for å svare hvor mange år.Har vært sammen i 21 år, flytta sammen for 19 år siden og gift i 17 år.
![]() |
#43 |
sangfugl
|
![]() Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftJeg svarer på det folk spør om, enten det er hvor lenge vi har vært sammen eller hvor lenge vi har vært gift. Vi har vært sammen i 10 år, gift i 5.
![]() |
#44 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftJeg svarer på det folk spør om, men det er ikke akkurat ofte en får de spørsmålene, kun når det er nye folk en blir kjent med. Og på ligningskontoret forresten, men der har jeg vært gift i 2 år mer enn jeg har, så der var de litt forutforsintid. Men riktig dato da, det skal de ha for.
![]() |
#49 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner dere fra dere ble sammen eller år dere har vært giftSvarer hvor lenge vi har vært sammen,bodd ilag og gift
![]() |
|
|