Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bingo! Hvilket forhold har du til det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket forhold har du til Bingo?
Jeg har vært på Bingo 29 31,87%
Jeg har aldri vært på Bingo 38 41,76%
Bingo er blodharry 35 38,46%
Bingo er ganske artig 15 16,48%
Bingo er kjempespennende og gøy 1 1,10%
Bingo er kjedelig 15 16,48%
Jeg skal bli bingokjerring/bingokaill når jeg blir eldre 5 5,49%
Bingo what? 4 4,40%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-08, 20:56   #41
Left
Passiv

Standard

Sv: Bingo! Hvilket forhold har du til det?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Siden du skriver at det var i gymsalen må jeg bare spørre. Var det røykfylt der også?

I de lokalene som jeg husker at det var bingo i, var det stort sett røykere ellers i uka også, men hvordan kan det være å skulle ha gym dagen etter bingo? Altså hvis det ble røkt der inne.

Vet du hva, det tror jeg faktisk når jeg tenker meg om
Men her var det ikke bare røykere altså - det var stort sett alt som kunne rakle og gå av innbyggere.

Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 23:05   #42
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Bingo = sykehjem
I allefall i mitt hode. Har i tilegg en eldre slektning som bruker så og si all trygden sin der hver måndte.

Gammel 21-08-08, 00:03   #43
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Dagen etter jeg (min datter) vant nå da vi spilte radiobingo så var vi på et kjøpesenter for å handle inn litt skolesaker. Og min datter hadde da lyst til å stikke innom dagbingoen der, så vi gjorde det og tok et par spill der. Jeg hadde da ikke vært der på mange år, ble ganske overrasket over at de hadde rom for både røykere og ikke røykere der, trodde heller ikke de fikk ha røykerom lenger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.