Sv: Spinoff: Hva skal barnet ditt kunne?
Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.
Jeg stryker fortsatt ikke klær, jeg er 34. Det er fullt mulig å leve et fullverdig, strykefritt liv. 
Det kan du egentlig ikke vite i og med at du ikke har noe å sammenligne med. Kanskje du hadde blitt helt avhengig hvis du hadde prøvd?
Neida, men dette er noe som jeg opplever som merkelig med å lære opp barna. Det er vanskelig å vite hva fremtiden vil bringe. Kanskje har vi bare smarte tekstiler? Det har jo allerede begynt å komme en del. Selv ønsker jeg meg en LED-t-sjorte, selv om det ikke er høyteknologi. Når vi snakker om LED, hadde ikke denne vært kul for en småbarnsfamilie:

(Det skal bli rødt når det når 89 degrees, så det er kanskje i seneste laget. Men den var kul. )
Men våre foreldre kunne ikke ha lært oss om nettet feks, jeg husker enda da de startet med hjemmesider. For ikke å snakke om mobiler. Og er det lenge siden dere har sett i en bilmotor? De nye bilene er ren datateknologi, tenk at man kan chippe en bil slik at den får flere hestekrefter. Tøfft! Ikke vår bil da, den er for gammel. 
Sist redigert av him : 22-08-08 kl 20:31.
Årsak: høy teknologi -> høyteknologi
|