|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?
Man kan jo få med seg ganske mye på kort tid her inne, om hvordan forumstilen er. Om man tar et par dager og leser igjennom en del av trådene her inne, så tror jeg fort man kan få et ganske realistisk bilde av forumet.
![]() |
#2 |
|
Vel. Hvis man tar seg et par dager og leser gjennom tråder, for så å starte en kritiserende tråd om forumet, da bør man også vite hva slags motbør man kommer til å få. Hvis man da ikke tåler denslags er det strengt tatt ikke spesielt intelligent å be om bråk på den måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
Jeg er forsåvidt enig, men det kan nok føles som en veldig ulike "kamp" når man er helt ny og alene og får noe som føles som en massiv FP-majoritet mot seg. (En "massiv FP-majoritet" er jo gjerne bare en håndfull tydelige og relativt høyrøstede brukere, men det er ikke så lett å se når man står midt oppe i det, særlig om man er ny.) Som etablert bruker kan det være greit å ha med en halv teskje overbærenhet og velvilje på baklomma i en sånn situasjon. Uten at jeg, som sagt, strengt tatt er uenig i det du sier.
![]() |
#4 |
|
Relativt høyrøstede? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Ikke at det er noe galt i det, altså, mange av mine beste venner, osv.
![]() |
|
|