|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du for røkeforbud i bil med barn som passasjerer? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
128 | 90,14% |
Nei |
4 | 2,82% |
Det burde holde med holdningskampanjer |
10 | 7,04% |
Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Svigerfar er av den sorten som ikke tar hensyn, så ja til røykeforbud i bil med barn i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?
Nei, og av den grunn så får han ikke kjøre med barna mine i bilen. Jeg ordner meg på andre måter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
|
Men derfor så tror jeg ikke at de som røyker i bilen nå vil slutte med det selvom det er en lov som forbyr det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Lovgivning er normgivende. Se bare på sikkerhetsbeltepåbud, røykeloven, loven mot å slå barn. Alt sammen lover som folk har protestert mot og kalt politistatstype inngrep i privatlivets fred. "selvsagt skal man ikke slå barn, men man kan ikke forby alt man er mot, heller! Noe må folk ta ansvar for selv!"
![]() |
#6 |
Leser
|
Det er jeg ikke enig med deg i. Det å røyke på kontoret er ikke en privatsak (der er det flere som ovserverer.). Jeg oppfatter ikke at loven om å ikke slå barn har gjort noen forskjell. Fysisk avstraffelse var "ut" her i landet før loven kom.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
Skjønte ikke den med kontoret? Da jeg begynte å jobbe var det helt naturlig at det ble røykt omtrent OVERALT. I møterom og på privatkontor. Det er det sikkert 5-6 år siden jeg så sist. Og jeg er innom mange forskjellige arbeidsplasser!
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Sånn med det samme så tenker jeg - ja, så klart det må være røykeforbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|