|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du for røkeforbud i bil med barn som passasjerer? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
128 | 90,14% |
Nei |
4 | 2,82% |
Det burde holde med holdningskampanjer |
10 | 7,04% |
Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?
Det er jeg ikke enig med deg i. Det å røyke på kontoret er ikke en privatsak (der er det flere som ovserverer.). Jeg oppfatter ikke at loven om å ikke slå barn har gjort noen forskjell. Fysisk avstraffelse var "ut" her i landet før loven kom.
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
Skjønte ikke den med kontoret? Da jeg begynte å jobbe var det helt naturlig at det ble røykt omtrent OVERALT. I møterom og på privatkontor. Det er det sikkert 5-6 år siden jeg så sist. Og jeg er innom mange forskjellige arbeidsplasser!
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Sånn med det samme så tenker jeg - ja, så klart det må være røykeforbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
What?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
Ikke i det hele tatt, liksom?
![]() |
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Jeg synes ikke noe om at folk røyker når det er barn til stede. Og de fleste voksne er vel såpass oppegående at de ei gjør slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Jeg synes det bør være en lov som bestemmer at vi må vaske hendene etter et dobesøk. Dette vil sende ut riktig signal og på sikt vil alle gjøre dette.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|