Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 17:35   #201
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Å,ja, det hadde jeg glemt. Til glede for nye lesere må jeg gjenta en grønn prikk jeg fikk for lenge siden: "Hallo! Denne skulle egentlig ha vært rød, men det er jeg imot!"

Det er jo urettferdig. Ja, at du sanker ufortjente ryktepoeng på den måten.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 18:10   #202
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hå! Du skulle bare visst hva jeg ikke poster fra tid til annen.

Vi er flere.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Er ikke det egentlig ganske arrogant? "Ah, dette innlegget er skikkelig bra - nesten som om jeg skulle sagt det selv," liksom?

Eller dette er så godt sagt at jeg ikke kan gjøre det bedre.

Mim, det hender at grønne prikker som er forkledte røde, virkelig skulle ha vært røde, men så gikk det litt fort i svingene. En skjønner for øvrig at budskapet har nådd frem likevel hvis en får en hevnprikk på en grønn som ble feil.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 18:35   #203
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke litt dømmende å si at folk som føler annerledes enn du gjør utviser en "dårlig holdning"?

Nå synes jeg du er litt dømmende som sier at folk som sier at andre som føler noe annet enn det de selv føler utviser en dårlig holdning er dømmende. Ja, jeg synes rett og slett at du er litt arrogant også. Skamme seg!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 18:36   #204
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Det er jo urettferdig. Ja, at du sanker ufortjente ryktepoeng på den måten.

Jojo, men urettferdighet som går min vei kan jeg leve med.

Gammel 25-08-08, 19:00   #205
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker fordømmende folk. Alle andre blir litt for gla'kristne etter min smak.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 19:17   #206
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg elsker fordømmende folk. Alle andre blir litt for gla'kristne etter min smak.

Sånn ca sånn mener du?

Gammel 25-08-08, 19:38   #207
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke helt, kjenner ingen av de trynene der. Men jeg har et stort problem med de som går rett inn i diskusjoner og snakker om hvor fordømmende alle meddebattantene er. Virkelig.

Jeg er for øvrig kristen selv, så det var ikke et sleivspark mot troende ...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:06   #208
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Har ikke noe spesielt jeg kommer på i farta som jeg irriterer meg over, men noe jeg har lurt på lenge er: Hvorfor får man ikke sette punktum bak overskriften? Hvilken maktgal moddegud er det som har bestemt dette da?

Ingen som kan svare på dette altså?

Merk: Jeg har rettet noe på spørsmålet mitt. :lærer stadig:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:08   #209
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette har jeg også spurt om, og fikk et lurt svar fra Toffen. Dog husker jeg ikke hva det var. Alle de andre svarte "fordi Toffen har sagt det!"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:12   #210
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Alle de andre svarte "fordi Toffen har sagt det!"

Toffen bestemmer, vi fjerner.

Gammel 25-08-08, 20:12   #211
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ganske sikker på at noen (ikke jeg) har svart på dette før - skal vi se:
http://www.foreldreportalen.no/forum...?t=1542&page=3
http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=9837

Gammel 25-08-08, 20:12   #212
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Les denne tråden. Innlegg 16 f.eks.

http://www.foreldreportalen.no/forum...tum+overskrift

Gammel 25-08-08, 20:13   #213
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan ikke svare utfyllende og oppklarende, annet enn å si at dette ikke er ekslusivt for FP. Man skal ikke ha punktum (og helst ikke annen tegnsetting heller, med mindre det er et spørsmål) i en overskrift. Punktum.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:14   #214
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dette har jeg også spurt om, og fikk et lurt svar fra Toffen. Dog husker jeg ikke hva det var. Alle de andre svarte "fordi Toffen har sagt det!"

Det er det jeg alltid svarer. Det er godt nok for meg.

Gammel 25-08-08, 20:18   #215
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha! Takk for svar.

Selv om jeg synes det grenser til nevrotisk flisespikkeri skal jeg føye meg etter flertallet her.

minibolle mai 2012
Gammel 25-08-08, 20:21   #216
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha! Takk for svar.

Selv om jeg synes det grenser til nevrotisk flisespikkeri skal jeg føye meg etter flertallet her.

Synes du det er nevrotisk flisespikkeri å anbefale folk å kjøre på grønt lys også? En regel er en regel liksom. Selv om konsekvensene sannsynligvis er en smule alvorligere ved å kjøre på rødt sammenlignet med å sette punktum i en overskrift.

Gammel 25-08-08, 20:27   #217
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner meg ikke på en holdning som jeg innimellom ser forfektet, som ser ut til å si at alle er akkurat like bra på alle måter, og at man selv ikke har noen som helst mening - i alle fall ikke negativ! - om andre mennesker eller hva de sier eller står for. For meg blir det fryktelig forflatet og meningsløst.

Amen. Fader heller, om man ikke skulle ha lov til å sortere fenomener, gjerninger og tanker etter hva som er bra og mindre bra, kunne man jo like gjerne donere hjernen til forskning først som sist. Hvis man virkelig aldri har slike tanker, har jeg litt vondt for å skjønne hva slags tankevirksomhet man i det hele tatt har.

Ellers suger jeg til meg smigeren som en svamp.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:27   #218
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Synes du det er nevrotisk flisespikkeri å anbefale folk å kjøre på grønt lys også? En regel er en regel liksom. Selv om konsekvensene sannsynligvis er en smule alvorligere ved å kjøre på rødt sammenlignet med å sette punktum i en overskrift.

Nei, det er det absolutt ikke. Det dreier seg som du selv sier om å se nyanseforskjellene mellom det å kjøre på grønt lys, og det å skrive punktum bak overskriftene. Det andre er ikke fullt så viktig for meg hvertfall.

Men selvsagt, jeg har lært noe nytt. Jeg var ikke klar over at overskrifter ikke skal ha punktum bak, og nå vet jeg det. Da følger jeg det også. Men det betyr ikke at jeg irriterer meg over at andre skriver det.

minibolle mai 2012
Gammel 25-08-08, 20:29   #219
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Men det betyr ikke at jeg irriterer meg over at andre skriver det.

Det er jo ikke så rart at du ikke har irritert deg så lenge du ikke har visst om regelen. Men for all del, det er lov å mene at slik irritasjon er tøysete altså.

Gammel 25-08-08, 20:31   #220
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det er jo ikke så rart at du ikke har irritert deg så lenge du ikke har visst om regelen. Men for all del, det er lov å mene at slik irritasjon er tøysete altså.

Jeg får visste uttrykke meg litt klarere: Det betyr ikke at jeg kommer til å irritere meg over det.

Og ja, jeg synes slik irritasjon er litt tøysete.

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.