Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 11:57   #181
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Dette er slike situasjoner hvor jeg mener det kan være på plass med en innrapportering. Man har ikke lov til å være stygg med hverandre, verken i diskusjonene eller på prikk eller PM.

Eller man kan oute.

Gammel 25-08-08, 12:09   #182
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg får sjelden høy puls av å lese FP.

Og jeg har pulsmåler, so I should know.

Tanken slo meg også, er det virkelig så mye å irritere seg over her inne da? Her er jo alle så pene og rene. For å bruke et mer velkjent uttrykk, nektettheten er jo ikke spesielt høy.

Gammel 25-08-08, 12:36   #183
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Selv sitter jeg her med noia over tidligere intetsigende trådoverskrifter (dog uten punktum) og irriterer meg grønn (eventuelt rød) over "potet-svar". Altså nye svar i gamle tråder, der brukeren kun har tilføyd et "jeg er enig" eller "jeg har lilla soveromsvegger" i en utdatert og død tråd.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 12:42   #184
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg flirer meg forresten fillete over grønne rødhevnprikker av typen "du er teit som ga meg rødprikk, og jeg er så voksen at jeg gir en grønn tilbake og sutrer i den i stedet."

Vi skulle hatt et eget underforum for outing av sånne tyttebærkart.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 13:24   #185
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Når man gjør det, så får man i alle fall gjøre det åpent. Det er feigt å gjøre det på bakrommet, det forteller i alle fall meg veldig mye om personen som gjør det.

Åpenhet må det være.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 13:39   #186
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eller man kan oute.

Det kan man også gjøre, selvsagt.

Gammel 25-08-08, 13:52   #187
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg flirer meg forresten fillete over grønne rødhevnprikker av typen "du er teit som ga meg rødprikk, og jeg er så voksen at jeg gir en grønn tilbake og sutrer i den i stedet."

Å,ja, det hadde jeg glemt. Til glede for nye lesere må jeg gjenta en grønn prikk jeg fikk for lenge siden: "Hallo! Denne skulle egentlig ha vært rød, men det er jeg imot!"

Gammel 25-08-08, 13:54   #188
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Å,ja, det hadde jeg glemt. Til glede for nye lesere må jeg gjenta en grønn prikk jeg fikk for lenge siden: "Hallo! Denne skulle egentlig ha vært rød, men det er jeg imot!"

Fantastisk. :tørker tårene:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 14:00   #189
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 14:40   #190
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Er det mulig?

Gammel 25-08-08, 16:30   #191
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men det er spamming når man siterer laaange innlegg, for å føye på "signerer" og . Kjedelig!

Det tilføyer ikke så mye nytt, men det irriterer meg ikke. Så lenge det er jeg som blir tilbedt selvsagt. På SM og andre fora ser jeg ofte at det å signere gjøres i kondolanse- og tragedietråder. Jeg er muligens sær, jeg er vel ganske sær når jeg tenker meg om, men jeg synes det grenser til ufint å stjele andres personlige hilsner når det har skjedd alvorlige ting. Klarer man ikke formulere noe selv, så ser det bedre ut med en klemmesmiley.

Sitat:

Jeg har så vodt av deg og dine nå, det dere har gått igjennom er utenfor min fatteevne. Ta vare på hverandre i sorgen, og husk at vi er mange som tenker på dere. Bare send PM hvis du trenger å prate med noen.

Signerer!!!

Gammel 25-08-08, 16:51   #192
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Snakker om å prikke. Jeg skulle rødprikke en som provoserte meg voldsom for en del mnd tilbake. Desverre, så ble den feil farge i det jeg fyrte den avgårde. Så personen fikk grønn prikk med knallrød kommentar. Gjett om jeg fikk et tyttebær tilbake.... Og jeg kunne liksom ikke begynne å hevnprikke heller.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 16:57   #193
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ellers irriterer jeg meg bare over folk som er dumme eller drar "kaller du meg en dårlig mor" hvis man er uenig i noe de mener eller gjør. Jeg irriterer meg også over de som tar andres praksis som et angrep på seg selv, fremfor å la seg insipirere eller gi blanke. Også irriterer jeg meg over dem som mener magefølelser eller andre følelser er bedre å legge til grunn enn forsking, vett eller forstand.

Hm... irriterer jeg deg, Mim?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 17:11   #194
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

nei, burde jeg irritere meg over deg? Er du en slik en?

Gammel 25-08-08, 17:14   #195
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns nå det er trist at det er så mye å irritere seg over.... Syns det er en dårlig holdning mot andre å irritere seg så mye på hva andre gjør, skriver, mener osv. Ikke minst å dømme andre til å være dumme.

Jeg gidder ikke gå inn i de følelsene der. Har annet å bruke energien på.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 17:14   #196
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ikke du :-) Det er jeg som irriterer henne.

Gammel 25-08-08, 17:20   #197
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Syns det er en dårlig holdning mot andre å irritere seg så mye på hva andre gjør, skriver, mener osv.

Er det ikke litt dømmende å si at folk som føler annerledes enn du gjør utviser en "dårlig holdning"?

Gammel 25-08-08, 17:22   #198
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Jeg kunne sikkert tatt med en humresmiley. Men jeg mener det litt også.)

Gammel 25-08-08, 17:24   #199
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Er det ikke litt dømmende å si at folk som føler annerledes enn du gjør utviser en "dårlig holdning"?

He he.... Jeg syns det er en dårlig holdning å "dømme" andre ut i fra hva vår egen subjektive oppfatning av hva som er rett og galt. Selvfølgelig er det noe vi alle gjør til tider, men jeg vil ikke sitte til doms over hvem som er smart og hvem som er dum f.eks. Det syns jeg er arrogant. Men det er min mening.

Gammel 25-08-08, 17:30   #200
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

He he.... Jeg syns det er en dårlig holdning å "dømme" andre ut i fra hva vår egen subjektive oppfatning av hva som er rett og galt. Selvfølgelig er det noe vi alle gjør til tider, men jeg vil ikke sitte til doms over hvem som er smart og hvem som er dum f.eks. Det syns jeg er arrogant. Men det er min mening.

Å uttale seg offentlig og bastant om hvem som er smart eller dum er gjerne arrogant, ja. Men å ha en oppfatning om denslags synes jeg er nesten umulig å unngå når man omgås folk. Og det samme gjelder det å irritere seg over folk, eller å begeistres over folk; å synes at noen er kjedelige, noen er interessante, noen er morsomme og noen er frustrerende er da mye av poenget med å snakke med og bli kjent med (nye) mennesker? Jeg skjønner meg ikke på en holdning som jeg innimellom ser forfektet, som ser ut til å si at alle er akkurat like bra på alle måter, og at man selv ikke har noen som helst mening - i alle fall ikke negativ! - om andre mennesker eller hva de sier eller står for. For meg blir det fryktelig forflatet og meningsløst.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.