|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
Eller man kan oute.
![]() |
#182 |
Helt vanlig
|
Tanken slo meg også, er det virkelig så mye å irritere seg over her inne da? Her er jo alle så pene og rene. For å bruke et mer velkjent uttrykk, nektettheten er jo ikke spesielt høy.
![]() |
#183 |
*_*
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Selv sitter jeg her med noia over tidligere intetsigende trådoverskrifter (dog uten punktum) og irriterer meg grønn (eventuelt rød) over "potet-svar". Altså nye svar i gamle tråder, der brukeren kun har tilføyd et "jeg er enig" eller "jeg har lilla soveromsvegger" i en utdatert og død tråd.
![]() |
![]() |
#184 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Jeg flirer meg forresten fillete over grønne rødhevnprikker av typen "du er teit som ga meg rødprikk, og jeg er så voksen at jeg gir en grønn tilbake og sutrer i den i stedet."
![]() |
#185 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åpenhet må det være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Fola Blakken
|
Å,ja, det hadde jeg glemt. Til glede for nye lesere må jeg gjenta en grønn prikk jeg fikk for lenge siden: "Hallo! Denne skulle egentlig ha vært rød, men det er jeg imot!"
![]() |
![]() |
#188 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
![]() |
#190 |
Metallica!!
|
Er det mulig?
![]() |
#191 |
Ekvilist
|
Det tilføyer ikke så mye nytt, men det irriterer meg ikke. Så lenge det er jeg som blir tilbedt selvsagt.
Signerer!!!
![]() |
#192 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Snakker om å prikke. Jeg skulle rødprikke en som provoserte meg voldsom for en del mnd tilbake. Desverre, så ble den feil farge i det jeg fyrte den avgårde. Så personen fikk grønn prikk med knallrød kommentar. Gjett om jeg fikk et tyttebær tilbake.... Og jeg kunne liksom ikke begynne å hevnprikke heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hm... irriterer jeg deg, Mim? |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Epikur
|
nei, burde jeg irritere meg over deg? Er du en slik en?
![]() |
#195 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Jeg syns nå det er trist at det er så mye å irritere seg over.... Syns det er en dårlig holdning mot andre å irritere seg så mye på hva andre gjør, skriver, mener osv. Ikke minst å dømme andre til å være dumme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
flisespikker
|
Er det ikke litt dømmende å si at folk som føler annerledes enn du gjør utviser en "dårlig holdning"?
![]() |
#198 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?(Jeg kunne sikkert tatt med en humresmiley. Men jeg mener det litt også.)
![]() |
#199 |
Pauset
|
He he.... Jeg syns det er en dårlig holdning å "dømme" andre ut i fra hva vår egen subjektive oppfatning av hva som er rett og galt. Selvfølgelig er det noe vi alle gjør til tider, men jeg vil ikke sitte til doms over hvem som er smart og hvem som er dum f.eks. Det syns jeg er arrogant. Men det er min mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
flisespikker
|
Å uttale seg offentlig og bastant om hvem som er smart eller dum er gjerne arrogant, ja. Men å ha en oppfatning om denslags synes jeg er nesten umulig å unngå når man omgås folk. Og det samme gjelder det å irritere seg over folk, eller å begeistres over folk; å synes at noen er kjedelige, noen er interessante, noen er morsomme og noen er frustrerende er da mye av poenget med å snakke med og bli kjent med (nye) mennesker? Jeg skjønner meg ikke på en holdning som jeg innimellom ser forfektet, som ser ut til å si at alle er akkurat like bra på alle måter, og at man selv ikke har noen som helst mening - i alle fall ikke negativ! - om andre mennesker eller hva de sier eller står for. For meg blir det fryktelig forflatet og meningsløst.
![]() |
|
|