Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 16:57   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ellers irriterer jeg meg bare over folk som er dumme eller drar "kaller du meg en dårlig mor" hvis man er uenig i noe de mener eller gjør. Jeg irriterer meg også over de som tar andres praksis som et angrep på seg selv, fremfor å la seg insipirere eller gi blanke. Også irriterer jeg meg over dem som mener magefølelser eller andre følelser er bedre å legge til grunn enn forsking, vett eller forstand.

Hm... irriterer jeg deg, Mim?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.