|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreJeg vet om ei som ligner veldig på meg, og vi har blitt forvekslet fra flere ganger. Det er litt rart. Jeg ser det jo liksom selv også, at vi er like. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreJeg har en søster som er spitting image. Og 5 år yngre enn meg. Av en eller annen grunn synes jeg det er kulere enn henne når noen forveksler oss.
![]() |
#25 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreNei, jeg tror ikke jeg er blitt tatt for å være noen andre.
![]() |
#26 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreJeg blir ofte tatt for å være "søstra til". I tillegg sier veldig mange "hei" til meg. Jeg tror egentlig det er fordi jeg ser på folk - så de tror sikkert at de MÅ kjenne meg, sånn som jeg ser på dem
![]() |
#27 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreJeg og bestevenninna mi får ofte sp.mål om vi er søstre. Og mange her i hjembygda tar feil av oss. Har mang en gang smilt og jatta med folk jeg ikke kjenner som snakker til meg og tror jeg er henne! (og vise versa)
![]() |
#28 |
Har fått viljen sin
|
Nei absolutt ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreDa jeg var tenåring og bodde hjemme ringte det en dag på døren, og da jeg åpnet sto det en gutt der som jeg aldri hadde sett før, og ut av ham fosset det vilduværemedmegpåkinoimorgen?
![]() |
#31 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreTja, motsatt i sommer, vi var i "syden" og hver dag hadde jeg samme turkise bikinien, store svarte solbriller og lyst hår i hestehale. Min stakkars svoger durte rett bort til ei dame i samme antrekk en morgen og bablet ivei, helt til mannen hennes kom bort og lurte på om det var noe han ville...hehehe, aldri sett han så flau! Det verste var at han ikke kunne se forskjell enda han sto lenge og pratet.
![]() |
#32 |
*_*
|
Apropos: I en kiosk like ved der jeg bodde før jobber det en asiatisk mann. Jeg var der et par, tre ganger mens vi bodde der (over en periode på to år). Et par år senere stoppet jeg innom for å kjøpe noe. Da jeg kom inn pekte han og sa "Do ar har hele tiden, do!" Og så lo han skikkelig. Jeg skjønte ingenting og prøvde å si at jeg ikke hadde vært der på flere år. Mens jeg betalte (til en fremdeles lattermildt mann) kom ei annen blondine inn. Hun lignet overhodet ikke på meg. Han så på meg, så på henne, så på meg og så sa han: "Alle nordmenn er like for meg" og lo hjertelig en gang til.
![]() |
![]() |
#33 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreFør, i mine yngre dager, når jeg var på besøk på mammas hjemsted fikk jeg alltid høre hvor lik jeg var henne. Dette skjedde gjerne når jeg var på butikken alene. Når mamma kom på butikken så var det ikke noen som kjente igjen henne |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreJeg har visst en dobbeltgjenger i byen her, for det er flere pasienter som påstår at de har sett meg på steder jeg overhodet ikke har vært noen gang. |
![]() |
![]() |
#35 |
intro
|
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreJeg kjenner ikke til at jeg har noen dobbeltgjengere, nei, men jeg skulle gjerne ha sett vedkommende hvis hun fantes. Sånt er fascinerende.
![]() |
![]() |
#36 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreJeg er forøvrig hellig overbevist om at det finnes en inder som ligner på meg. (Indere og europeere har jo like trekk, men andre farger bare - derfor dette da) En kompis av meg fikk oppdraget og finne dobbeltgjengeren min en gang, men han fant ingen med blå øyne *skjønte tydeligvis ikke oppgaven sin*
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andrePappa ser "meg" rett som det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Å bli tatt for å være noen andreJeg har aldri blitt "tatt feil av", men jeg ble fortalt at på en reklame for Dyreparken først på en Sabeltann-DVD får man et glimt av publikum på ei Sabeltann-forestilling, og der er det ei dame som visstnok ser helt ut som meg. Jeg måtte selvsagt sjekke, og det stemmer faktisk. Det er nesten skummelt.
![]() |
|
|