Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ukesplaner i hjemmet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-08, 09:10   #21
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukesplaner i hjemmet

Her var det mange gode idéer. Vi har prøvd Google-kalender, men mannen min var ikke noe flink til å oppdatere, så da kokte det bort.
En whitboardtavle synes jeg hørtes smart ut, men da må jeg tenke på en plass hvor den kan stå.
Noen som forresten vet om det går an å skrive med whitebordpenn på kjøleskapet?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 10:44   #22
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Vi bruker også Google kalender. Vi har flere kalendere, slik at avtalene kommer opp i ulike farger. En for ungene, en for meg, en for mannen, en for bursdager osv. Det er et helt genialt system, men det krever selvsagt at man går innom nettet.

Gammel 29-08-08, 10:45   #23
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom forresten akkurat over denne tavla på en blogg. Var ikke den fin?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 11:08   #24
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg kom forresten akkurat over denne tavla på en blogg. Var ikke den fin?

Ser bare kryss...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 11:26   #25
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Hvordan funker den g-mail kalenderen egentlig? Må man ha en g-mail konto f.eks? Det hørtes så genialt ut at man kan få sms med påminnelser om avtalene.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 11:56   #26
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg tror ikke du må ha en g-mail-konto. Du trenger, såvidt jeg vet, bare å registrere deg på https://www.google.com/calendar så er du i gang. Tror jeg. Hvis du fra før har en google-konto fra en annen av google sine tjenester, så logger du inn med brukernavn og passord til den kontoen.

Gammel 29-08-08, 12:00   #27
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Jeg tror ikke du må ha en g-mail-konto. Du trenger, såvidt jeg vet, bare å registrere deg på https://www.google.com/calendar så er du i gang. Tror jeg. Hvis du fra før har en google-konto fra en annen av google sine tjenester, så logger du inn med brukernavn og passord til den kontoen.

ahh... er google kalender og g-mail kalender det samme?

Takk uansett. Skal inn og se på linken med en gang.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.