Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-08, 09:40   #41
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et spørsmål til dere erfarene foreldreportaldamer

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Kanskje jeg elsker kozzzemozzzing da

Ja, der avslørte du deg.

Gammel 02-09-08, 09:41   #42
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportaldamer

Tipper det bare er damer som skyter røde for skrivefeil. Menner tenker, vanligvis, ikke i de baner. Vil jeg tro!

Fisker du etter rødprikker?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 09:42   #43
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Fnis.

Gammel 02-09-08, 09:44   #44
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ja, der avslørte du deg.

Gammel 02-09-08, 09:44   #45
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for tipset. Det sakl jeg bytte teksten til. (Bare si i fra om dere har flere gode forslag. )

Gammel 02-09-08, 09:46   #46
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel 02-09-08, 09:50   #47
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er et hardt liv hva.

Gammel 02-09-08, 09:57   #48
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

De røde sitter langt inne hos meg altså, men MENNER...
mann -en, menn, mennene (norr maðr, akk. mann)

Klarer ikke innse at jeg har "sjukt barn fri" fra lærergjerningen i dag.

Gammel 02-09-08, 10:04   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker

Noen ganger har meningene mine en tendens til å forsvinne underveis i en tråd. Lurer på om det er ammetåka eller meg det er noe galt med.

Anyway. Her må man passe språket sitt litt. Men jeg er litt enig med andre her, man kan kanskje være litt raus i starten? Evt kan jo de som irritere seg skrive enn vennlig pm.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 10:10   #50
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Sv: et spø til dere erfarene foreldreprotall damer

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hm... Gir noen røde prikker for skrivefeil? Jeg har iallfall gått over til grønn penn når jeg retter. Den røde fargen er litt "belastet". Ergo.: Skriveleif= grønn prikk!

Tror du forresten ikke den grønne pennen blir like belastet som den røde når du konsekvent bruker den fargen som rettefarge?

Gammel 02-09-08, 10:11   #51
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et spørsmål til dere erfarene foreldreprotaldamer

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og her inne kan det være greit å forøke å skrive så riktig som mulig. Stor forbokstav, tegnsetting, fullførte setninger, osv.

Her er det mange som reagerer på slurv.

Førøke , hva er det for slurv?

Vil anbefale mammsen31 å lese denne linken http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=37926 Da slipper du mange ubehageligheter frem til du finner deg til rette. Og da er du hektet på dette forumet.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 10:14   #52
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Førøke , hva er det for slurv? :knegg

Forøke, ikke førøke.

Gammel 02-09-08, 10:15   #53
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Forøke, ikke førøke.

Dette blir verre og verre

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 10:22   #54
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fisking etter rødprikker på FP er ofte ganske effektivt.

Gammel 02-09-08, 10:24   #55
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Anyway. Her må man passe språket sitt litt. Men jeg er litt enig med andre her, man kan kanskje være litt raus i starten? Evt kan jo de som irritere seg skrive enn vennlig pm.

Helt enig! Synes nykommere skal ha litt skrivefeilamnesti i begynnelsen. Det var litt drøyt at hun etter kort tid hadde et rødmende rykte, særlig siden det var åpenbart at hun ikke helt forstod foreldreportaletiketten... Så jeg sendte umiddelbart en grønn prikk med en vennlig oppfordring til å lese gjennom innlegget før posting, bruke stor forbokstav, punktum og korrekte overskrifter.

Jeg sa dog at det var viktig, så da håper jeg hun tar oppfordringen, for etter denne tråden blir det vel fritt frem med rødpennen tenker jeg.

Sist redigert av Fru Snurp : 02-09-08 kl 10:33. Årsak: Liker ikke å quote smileys... blir for mange av dem. Særlig når jeg hadde lyst til å bruke to!
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 10:29   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tipper det bare er damer som skyter røde for skrivefeil. Menner tenker, vanligvis, ikke i de baner. Vil jeg tro!

Det tru'kke jeg. torsk rødprikker meg for hver minste lille feil jeg skriver. Banna bein. :sladrer: Mobbe gjør han også.
Selvfølgelig har jeg skjønt at det bare er fordi han er sur fordi jeg har fler ryktepoeng enn han.

(Og jeg elsker å være på et sted der rykte er en positiv ting. Finally!)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 10:30   #57
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det tru'kke jeg. torsk rødprikker meg for hver minste lille feil jeg skriver. Banna bein. :sladrer: Mobbe gjør han også.
Selvfølgelig har jeg skjønt at det bare er fordi han er sur fordi jeg har fler ryktepoeng enn han.

Og har flere besøk på profilsiden din, ikke minst. Jeg mener:

Gammel 02-09-08, 10:31   #58
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og har flere besøk på profilsiden din, ikke minst. Jeg mener:

Fnis. Små barn, små gleder.

Gammel 02-09-08, 10:33   #59
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmf. Jeg har da selvsagt flere hits på profilsiden min enn aC. Hun har 832, hvor mange jeg har kan dere sjekke her.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 10:35   #60
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

833.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.