|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#49 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerNoen ganger har meningene mine en tendens til å forsvinne underveis i en tråd. Lurer på om det er ammetåka eller meg det er noe galt med.
![]() |
#50 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: et spø til dere erfarene foreldreprotall damer
Tror du forresten ikke den grønne pennen blir like belastet som den røde når du konsekvent bruker den fargen som rettefarge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarene foreldreprotaldamer
Førøke , hva er det for slurv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
flisespikker
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportaldamer
Fisking etter rødprikker på FP er ofte ganske effektivt.
![]() |
#55 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker
Helt enig! Synes nykommere skal ha litt skrivefeilamnesti i begynnelsen. Det var litt drøyt at hun etter så kort tid hadde et rødmende rykte, særlig siden det var åpenbart at hun ikke helt forstod foreldreportaletiketten... Så jeg sendte umiddelbart en grønn prikk med en vennlig oppfordring til å lese gjennom innlegget før posting, bruke stor forbokstav, punktum og korrekte overskrifter.
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008) Sist redigert av Fru Snurp : 02-09-08 kl 10:33. Årsak: Liker ikke å quote smileys... blir for mange av dem. Særlig når jeg hadde lyst til å bruke to! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
Det tru'kke jeg. torsk rødprikker meg for hver minste lille feil jeg skriver. Banna bein. :sladrer: Mobbe gjør han også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
flisespikker
|
Og har flere besøk på profilsiden din, ikke minst.
![]() |
#59 |
<*(((<
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerHmf. Jeg har da selvsagt flere hits på profilsiden min enn aC. Hun har 832, hvor mange jeg har kan dere sjekke her. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|