Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er det "rareste" du har spist?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 14:42   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Ja, jeg er merkelig. Men å feks skulle gå på et marked i østen ville jeg blitt kvalm og dårlig av. Jeg ble dårlig og hadde mareritt en gang en bekjent av meg satt og fortalte om en gang han hadde vært på reise hvor han hadde spist apehjerne som bare var kappet av hodet på apen der og da. Jeg har fortsatt store problemer med å glemme denne siden ved han, og jeg ser ned på ham som umoralsk og dum.

Derfor er det rareste jeg har spist; uerhoder.

Herreugd noe så grusomt! Hadde noen tilbudt med noe slikt hadde jeg slått dem ned, tror jeg. Hadde noen av mine venner eller familie gjort dette, hadde jeg også slitt med å glemme det. Man tar da avstand fra slikt?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.